neděle 8. července 2012

Čas klidně běží a já si zpívám

Zítra na dva týdny odjíždím, tak jsem si říkala, že by stálo za to vyplodit nový článek. Nemířím sice nikam do divočiny, kam internet ještě nedorazil, jenom do Prahy a do Brna, ale zaprvé nevím, jak se na internet dostanu a také nechci celé ty dny trávit jenom u něj, že, to bych klidně mohla zůstat sedět doma.
Tím jsem vás krátce seznámila se svými plány na další dny (plány na prázdniny se mi zatím začínají krásně plnit, na to, jak to ještě dva týdny zpátky vypadalo tragicky), a co se stalo ty předešlé? No, vlastně nic extra zásadního.:) Měla jsem na tři dny na návštěvě kamarádku, takže jsem se po roce vydala do Jihlavy - na procházku po městě a konečně i do ZOO, kterou jsme si naprosto úžasně užily a bývaly bychom si jí užily ještě víc, kdyby nás tam nechytla ta nejstrašnější bouřka, jakou jsem kdy viděla. Musela jsem si to natočit a od té doby ta videa všem ukazuju. Kroupy jako pingpongové míče a místo cest jedna obrovská rozbahněná řeka - celou hodinu. Když to konečně přestalo, musela jsem si koupit nové tričko, protože jsem byla promáčená a promrzlá na kost a být v létě nemocná... To musíte uznat, že to je na dvě věci.:)
Momentálně tady sedím a ťukám kromě článku povídku. Po sto letech jsem se konečně nějak smysluplně rozepsala a konečně jsem v tom opět našla nějakou zálibu a radost. Díky bohu za F1 slash, co jen já bych bez něj dělala.:D Teda, ne že by mě nenapadlo něco takového spáchat už dřív, ale až s kindem přišlo to správné nadšení. (Náhodný fakt - už jsem zmiňovala, jak všechny zkráceniny, obsahující jméno "Kimi" zní prostě strašně? Jestli myslíte, že "kindo" je hrůza, co pak teprve "simi"...)
A málem bych zapomněla! Dneska ráno jsem zjistila, že se do Prahy chystají Angelspit - třikrát hurá a sláva, celé dopoledne jsem zářila jako sluníčko! A proto si na závěr na oslavu dáme mojí dnešní favoritku Like It? Lick It!.:)


Vyrvi mi srdce
A k smrti mě s ním umlať
Pojď si hrát na doktora, pojď si hrát drsně
S mou taškou plnou intoxikantů

Zlato, mám sexuální touhy
Tak jako nůž řeže chleba
Tak jako sekera úchyla s bonbónky
Chce milovat tvou krásnou hlavu

Když se ti to líbí, olízni to
Buď nitro-psychotický
Krásně infikovaný, hentai řádění
Pojď být vyšinutý, aha, aha, aha

Jednotvárnost
Lemovaná každodenním terorem
Remixování práce všemohoucího
Zatímco se načítá apokalypsa
Cukr smíchaný s hříchem
V lidském pytli bláznovství
Vyber si, jestli zemřít rychle vlastní rukou
Nebo cizí a pomalu

Žádné komentáře:

Okomentovat