pátek 19. září 2014

Infected Rain - Me Against You

Už si přesně nepamatuju, přes koho nebo co jsem zjistila, že tahle kapela momentálně jede turné po Evropě a že za pár dní se zjeví i v Čechách... Každopádně od té doby přemýšlím, vzhledem k tomu, že příští víkend strávím v Brně, jestli neudělat hurá akci v Olomouci, ale zatím jsem nenašla parťáka, takže k tomu asi nedojde. Ono mě to vlastně zase až tak extra nechytlo, ale některé písničky jsou docela chytlavé - tahle je z nich pak asi nejznámější. Společně s The Devil In I od Slipknot poslední dobou prakticky nic jiného neposlouchám, respektive na nic jiného se nedívám, protože ta vizuální stránka taky zkrátka dělá svoje.:D
Pro ty z vás, mých pár čtenářů, o kterých vím, že nemáte rádi hodně tvrdou hudbu, nenechte se odradit začátkem, celá písnička není v takovém duchu, a refrén je moc pěkný...:)) Škoda jen, že je na Leně na můj vkus příliš moc slyšet, že angličtina není její rodný jazyk.


Napadáš mě, protože jsem jiná
Obviňuješ mě, protože jsem zvláštní
Jo, fakt mě máš rád, to je vidět
Ale stojím tady na pódiu

Pojď sem za mnou
Řekni mi, co chceš slyšet
Co máš za problém
Co ti překáží
Nemáš mě rád
A co jako?
Já proti tobě
Řekni, co chceš dělat
Chceš si ze mě ukousnout
Chceš se rvát
Já se nebojím, tak zhasni světlo

Hej! Kdo jsi, že mě soudíš
A kdo jsi, že tě to zajímá?
Já budu šťastná
A k tomu tě nepotřebuju

Pojď sem za mnou
Řekni mi, co chceš slyšet
Co máš za problém
Co ti překáží
Nemáš mě rád
A co jako?
Já proti tobě
Řekni, co chceš dělat
Chceš si ze mě ukousnout
Chceš se rvát
Já se nebojím, tak zhasni světlo

Byla jsem
Beze slov
Neviditelná
V slzách
A nepříčetná

Potřebovala jsem
Znovuoživení
Studenou koupel
Dobré zrychlení

Žádné komentáře:

Okomentovat