neděle 16. září 2012

Riot now! aneb Angelspit v Praze

Asi bych měla napsat report z Angelspit, ale strašně se mi nechce...:) Byla to děsně povedená akce, i když jsem z ní přišla němá a hlavně hluchá, protože jsem jako vždy stála u repráku (ale v první řadě, chacha!), pískání se nekonalo, ale ještě dva dny poté jsem špatně slyšela na levé ucho.
Uf, co bych tak k tomu všemu řekla? Amelia vypadá skutečně jako panenka a celkově je prostě na pódiu úžasná. Svoje texty úžasně prociťuje a prostě má ten správný postoj.:D Bohužel, jako na potvoru nejen že s ní nemám fotku, ale nemám ani žádnou její fotku obecně - tedy, žádnou, která by nebyla rozmazaná. Strkající se lidi a neustálé pobíhání po pódiu sem a tam udělali své. Takže můj plán jít hlavně po Amelii bohužel nevyšel. Zato jsem se tam potkala s jedním Španělem, který hrozně chtěl fotku se ZooGem, po které já jsem nijak moc netoužila. Ale jelikož milý Španělák neměl foťák, souhlasila jsem, že mu ZooGa seženu a vyfotím je spolu. Kdo mohl tušit, že si bude chtít ZooG tak hrozně moc povídat.:D Tak jsem patnáct minut víceméně jenom poslouchala, jak ti dva kecají, a jenom sem tam jsem přispěla jedním slovem - zaprvé jsem kvůli hluku měla dost problémy rozumět, zadruhé jsem kvůli tomu samému měla problém mluvit. Jo a fotky s ním mám nakonec tři a na všech vypadáme jako idioti.:D
Koncert jako takový měl jedinou nevýhodu - začalo se s dost velkým zpožděním (upřímně, téměř 45 minutové zpoždění jsem snad zažila poprvé a byla jsem z toho ze začátku dost otrávená) a hlavní show tak musela být notně zkrácena, protože se muselo končit v deset. No, nakonec se tam po desáté ještě jedna písnička vešla.:D Ale stejně to byla škoda, protože jsme byli bez přídavku.
No, konec klábosení, tady máte těch pár fotek, co se mi povedlo pořídit - včetně těch třech nepovedených, jen se zasmějte.:D






Žádné komentáře:

Okomentovat