pátek 31. srpna 2012

To nejlepší z prázdnin

Původně jsem chtěla počkat až na poslední týden, ale nevím, jestli vůbec v Praze a v Bílině udělám nějaké fotky, a fotky z Angelspit, pokud budou, dám stejně do samostatného článku, takže na to jdu teď. Beztak jsem prakticky vůbec neinformovala, co o těch prázdninách dělám, tak je nejvyšší čas.:) Jako vždy jsem zůstala v Čechách, žádná dovolená po Evropě se nekonala, ale na to už jsem si tak nějak zvykla a vlastně v Čechách trávím prázdniny nejradši. I když jedna premiéra letos byla - poprvé v životě jsem byla na Slovensku.:D
Takže tady jsou podle mě ty nejlepší střípky z letošních letních cest...

Tradiční Županovice a Dobříš...



Jihlava


Taky už skoro tradiční Olomouc a Šternberk



A konečně Slovensko - Strečno...



...a Lietava



Žádné komentáře:

Okomentovat