pondělí 18. srpna 2014

malé kosmetické okénko

V pravidelně nepravidelném kosmetickém okénku - říkala jsem si, že přeci jen většina čtenářů tady jsou ženy, a nějaké ty řeči o kosmetice občas musí být:) - mám pro vás dvě hodnocení.
Ti z vás, kteří můj blog čtou pravidelně, si určitě pamatují, že jsem se byla na začátku léta nechat ostřihat a nabarvit. Jelikož mi barva tentokrát chytla nějak pofidérně, bála jsem se, aby se rychle nevymyla, rozhodla jsem se proto koupit si kondicionér na barvené vlasy. Zjistila jsem, že v naší vesnické sámošce mají za celkem sympatickou cenu kondicionér od Syossu, a jelikož od této značky používám i šampón (pánský, ehm, ale fakt mi vyhovuje nejvíc), říkala jsem si, co by ne.
Co se týče ochrany barvy, tak nemůžu říct ani popel, i když Goldwell, tedy značka barvy, kterou moje kadeřnice používá, má velkou výdrž sám o sobě, ale kondicionér k zachování barvy určitě přispěl. Ale v jakém stavu jsou po každé aplikaci moje vlasy, to mě tedy těžce zklamalo a je to důvod, proč už si tenhle kondicionér příště nekoupím, i když v ostatních ohledech jsem s ním byla spokojená. Ne že by mi vlasy vyloženě mastil, ale místo nadýchané, zdravé hřívy, na kterou jsem po umytí zvykla, jsem už ráno po umytí vstávala s těžkými pačesy bez objemu. Rozčesávání bylo bez problémů, ale fakt jsem měla pokaždé pocit, jako kdybych si vlasy špatně opláchla - tuhle variantu jsem ale vyloučila poté, co jsem si na to začala dávat pozor a fakt kondicionér pořádně vymývala. Bez výsledku. Takže ochrana barvy a rozčesávání sice za jedna, ale pokud máte mastné vlasy nebo vlasy bez objemu, tak se tomuhle přípravku vyhněte obloukem.
Druhým hodnoceným produktem je čistící voda Aknelot. Byla to vlastně taková náhodná koupě. Celý svůj život se potýkám s rozšířenými póry především na nose, a navíc patřím k těm "chudákům", které akné s pubertou neopustilo, takže mi celkem pravidelně na obličeji vyraší nepěkné pohoří. Zkoušela jsem v minulosti nějaké přípravky, ale bylo to po nich nakonec vždycky horší než lepší, nebo jsem si je nemohla dovolit kvůli vysoké ceně - například moc jsem byla spokojená s kosmetikou Mary Kay, ale bohužel si jí ze své studentské almužny absolutně nemůžu dovolit. Byla jsem se předminulý týden při pauze v práci projít po městě a stavila se v drogerii - kde jsem si na poslední chvíli všimla právě Aknelotu. Řekla jsem si, že tuhle značku jsem ještě nevyzkoušela a že vzhledem k ceně bych jí mohla dát šanci - moje pleť na obličeji tohle léto vypadala skutečně děsivě. Nečekala jsem žádný zázrak, vlastně i to, že se ještě více neosypu nebo si naopak nevysuším pleť, by pro mě byl dostatečný úspěch... Nechci to zakřiknout, ale po dvou týdnech používání začínám vidět první výsledky a jsem s nimi vážně spokojená. Póry jsou sice stále rozšířené, ale už se mi v nich nehromadí maz, a akné taky pomalu ustupuje. I na internetu jsem narazila na celkem kladné ohlasy, takže přemýšlím, že investuju i do obličejového krému.:)

Fotku jsem si vypůjčila z blogu hotforpink.blogspot.com.

Žádné komentáře:

Okomentovat