čtvrtek 1. ledna 2015

Rob Thomas - Little Wonders

Heuréka, tak máme tu hroznou 2014 za sebou. Já jen doufám, že 2015 nebude horší, protože to už by na mě skutečně bylo trochu moc. Ale začal pozitivní zprávou, že mám na léto práci, tak snad bude v podobném duchu i pokračovat.:) A dobrou zprávou už je vlastně i samotný fakt, že to pořád ještě může být horší.
Tak hlavně vykročme správnou nohou, ne jako například autor dnešní písničky dne, který si předevčírem při přípravě snídaně ukrojil kus prstu. Na twitteru pak povídal, že se "cítí jako debil".:D


Nech to být
Setřes to ze svých ramen
Copak nevíš
Že to nejhorší už je za tebou
Přijmi to
Nech tvou vnitřní čistotu, aby tě definovala
Nakonec
Si budeme pamatovat hlavně ten pocit

Naše životy jsou tvořené
V těhle časně ranních hodinách
V těhle malých zázracích
Ve zvratech a zlomech osudu
Čas mizí
Ale tyhle časné ranní hodiny
Tyhle časné ranní hodiny tu zůstanou

Nestarej se
Hoď trable za záda
Nech světlo svítit
Dokud cítíš, jak tě obklopuje
A nezáleží mi na tom
Jestli se potřebuješ obrátit zrovna na mě
Zvládneme to
Nakonec doopravdy záleží hlavně na srdci

Všechna moje lítost
Ze mě jednou nějak opadne
Ale nikdy nezapomenu na to
Jak se teď cítím

Žádné komentáře:

Okomentovat