neděle 9. října 2016

Ignea - Alga

Už se mi stalo, že jsem slyšela něčí první CD a říkala jsem si, že takhle dobré první CD snad ani nemůže být. Konkrétně to byly kapely Linkin Park a Icon For Hire. Dnes mám další zážitek do sbírky - ne CD, ale vůbec první singl včetně videa je na tak vysoké úrovni, že se mi tomu až nechce věřit.
Vzhledem k tomu, že se jedná o začínající kapelu, kterou jsem dnes objevila, tak vám bohužel o Ignee víc neřeknu. Snad jen, abyste si lépe mohli dosadit, koho to nazývají "bastardy" - jedná se o ukrajinskou skupinu.


Před milióny dní a nocí
Když tomuto světu vládli pouze tarpani
To naši nomádští otcové vzali do svých rukou

Ve dne teplo laskavého slunce
V noci ochlazení od mořského vánku
Milujeme ji tolik, až se srdce rozzáří

Nikdo nám nevezme naši zemi
Je naším domovem
A nikdo za nás nebude rozhodovat
Nechte nás všechny na pokoji
Až k smrti se budeme držet za ruce
Dokud poslední z nás bude stát
Zničíme a rozdrtíme všechny nepřátele
Zvoláme "Alga!" a zabijeme

Fialové šeříky zaplňují lesy
Louky plné trávy a ovoce
Vápencové vršky hor propichují modravé nebe

Bouřlivé vlny se tříští o skály
Víno se proplétá antickými ruinami
Jak někdo může nemilovat tuto zemi slunce a moře?

Nikdo nám nevezme naši zemi
Je naším domovem
A nikdo za nás nebude rozhodovat
Nechte nás všechny na pokoji
Až k smrti se budeme držet za ruce
Dokud poslední z nás bude stát
Zničíme a rozdrtíme všechny nepřátele
Zvoláme "Alga!" a zabijeme

Jak jen si dovolujete, vy bezbožní bastardi, vkročit do mé země?
Jak jen si dovolujete sahat na mé dcery a syny?
Jestli se neotočíte, budou tohle vaše poslední kroky
Strčte si svého dvouhlavého orla do zadku a utíkejte!

Žádné komentáře:

Okomentovat