neděle 27. listopadu 2011

Get Well

Omlouvám se, že po jednom článku opět otravuju s Icon For Hire, ale jim se podařilo na jejich debutové album nacpat tak neuvěřitelné množství pravdivých, trefných textů, že nad tím jenom kroutím hlavou. A když konečně natočili nový klip... To přece nemůžu nechat jen tak.:D



Pořádáme záchvaty vzteku stejně často jako párty
Nejsme šťastní, dokud každý neví, že nám něco je
A tak se nám to líbí
Jsme dost zranění, jasně, zasloužíme si to

Nikomu to neříkej, ale tohle už je stará věc
Myslím tím, kolikrát se ještě naše příběhy budou omílat?
A být sám je zábava jenom ve skupině
Tak trochu to ztrácí šarm, když je to skutečnost

Myslela jsem to vážně, když jsem řekla, že chci být v pořádku
Jste si vy ostatní tak jistí, že chcete zůstat, kde jste, když to tolik bolí?
Je mi jasný, že napoprvý je sranda zkusit si tep a životní funkce
Jestli to byla jenom hra, ztratili jste mě, balím to s výčtem sebevražd

Takže teď znáte všechna moje tajemství
Chci pryč, vím, že tohle nepotřebuju
Můžete mi najít kamarády, kteří mě nebudou soudit za to, čím jsem si prošla?
Čím víc máš jizev, tím víc pozornosti to přitáhne

Měli jsme předpokládat, že to tak skončí
Co jste čekali? Že budeme celou dobu předstírat?
A všechno, co nám zbylo, je politováníhodná hromada srdcí
Padám odtud, napíšu si vlastní nový začátek
No tak, osuš si oči, potkáme se na druhé straně
Utíkej, jak nejrychleji dokážeš, a přežijeme
Teď už víme, že takhle žít nemusíme
Běž jim říct, že takhle žít nemusíme

Žádné komentáře:

Okomentovat