středa 4. ledna 2012

I'm in the basement, you're in the sky

Tak co, chtěli byste vědět něco o konci starého roku a začátku nového? No pokud ne, tak já vám to stejně řeknu, muhehe.
Ale není moc co vykládat, jelikož zkouškové klepe na dveře po celé vánoční prázdniny, takže jsem beztak většinu času strávila u televize nebo učení (a u počítače, ale to je skoro tak nějak samozřejmost - když už pro nic jiného, musela jsem psát eseje, blecht). A cpala se. S dárky velká spokojenost, se Silvestrem taky - strávila jsem ho značně komorně, první část večera s kamarádkou a jejím přítelem v hospodě, druhou část pak už jenom s kamarádkou sama u nás doma. A byla jsem mile překvapená, kolik lidí si tenhle konec roku taky udělalo komornější - já už ho tak totiž slavím tři roky, a když jsem s tím začínala, většinou po mě lidi koukali jako jestli mi nehráblo...:D Tak kde byly ty plánované velké oslavy posledního Silvestra? :P Je mi to jasné, všichni si to nechávají na skoro-za-rok.
Včera jsem psala první test a dopadlo to neslavně. Známku ještě nemám, ale nic pěkného neočekávám. To byl taky nápad hlásit se hned na první termín...:D Ale pokud mi všechno vyjde podle plánu a dám všechno napoprvé, tak mám od příštího úterka měsíc volno, juché. A to přece za tu námahu stojí, no né?
No a pokud očekáváte na závěr nějakou myšlenku nebo postřeh, tak vás tentokrát zklamu. Když byly, neměla jsem chuť to sepisovat (a třeba takové téma úmrtí Havla nebudu mít chuť asi vytáhnout ani za rok ani nikdy jindy, protože jsem až moc dobře pochopila, co všechny lidi tak vytáčelo do vrtule na propírání Jaroslavle a Aničky), a teď, když jsem se konečně k nějakému psaní dokopala, tak zase nejsou. Takže prostě a jednoduše jenom pěkný rok 2012.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat