úterý 10. dubna 2012

nějaké ty jarní variace

Teplé počasí na mě má skutečně dobrý vliv - kromě toho, že nosím čím dál barevnější oblečení (což z aktuálních fotek bohužel paradoxně moc vidět není :D), mám i větší náladu si dát trochu práci s "přikrášlováním", než vyrazím ven. V téhle jedné věci Brno miluju. Nikdo tu na člověka nepořvává jenom proto, že má ve vlasech pár příčesků, nebo odvážnější líčení. A teď určitě zním jako taková ta typická hustodrsná holka, co si chce stěžovat, jak jsou Češi omezení.:D Ne, tohle píšu z pozice někoho, kdo má pocit, že se musel celá léta přetvařovat jenom proto, že bydlí v malém městě, kde holce stačí vzít si podpatky a středně dlouhou sukni a hned je "barbiena", eventuelně "vypadá jak šlapka" - bez přehánění, zažito na vlastní kůži. Co jsem si vyslechla za poznámky na svoje vlasy, to snad radši ani číst nechtějte.:)
Doufám, že jste si užili krásné Velikonoce - my je s našima pravidelně jako každý rok bojkotovali.:D Akorát jsme s mamkou upekly mazanec a v pondělí přijela na oběd babička. Koledníci už si za ta léta zvykli, že přes našeho psa nemají šanci se do baráku dostat, i kdyby se snažili sebevíc, a vajíčka už taky nebarvíme. Stejně jich pokaždé kopa zbyla a ještě měsíc na to jsme vajíčka nemohli ani vidět.


Úterý a první letošní výlet na Petrov. Málem jsme se tam upekli. Už jsem zmínila, jaké strašné vedro v Brně v úterý a ve středu bylo? Srpen hadr.

A kdo mi bude kazit náladu, toho zhypnotizuju! :D





...a samozřejmě nějaké to blbnutí před foťákem. Za mnou jeden z mých největších úlovků - podepsaný plakát Exilie z jednoho z jejich zatím pouhých dvou koncertů, které odehráli v ČR. Před několika dny vydali nové album, a musím konstatovat, že po tom posledním průseru jsem si rozhodně spravila chuť.:) Jen začínám mít pochybnosti, že se ještě někdy dočkám dalšího koncertu u nás...

Žádné komentáře:

Okomentovat