neděle 11. srpna 2013

The Letter Black - Hanging On By A Thread

Je to už nějaký ten pátek, co jsem na tuhle písničku náhodou narazila na youtube, a pořád mě ta energie, která je v ní obsažená, dostává, jako kdybych jí slyšela poprvé. K poslechu doporučuji všema deseti.:)


Moje minulost mě až doteď pronásledovala
A já před ní nemám kam utéct
Už nejsem taková, jako jsem bývala
Opouštím zmatek, co je ve mě

Ber mě takového, jaký jsem
(Jsem zlomená)
Přitáhni mě do svého objetí
(Držím se každého slova)

Zachraň mě před ztrátou vlastního já
Držím se už jenom na vlásku
Vidíš, kdo skutečně jsem
Pod mými jizvami?
Bojím se pádu
Tak se držím tebe
Ne, nepustím tě
Držím se už jenom na vlásku

Stále ještě pořádně nevěřím tomu
Jaká jsem dřív bývala
Tolik se snažím změnit se
Pomož mi vypořádat se s mými chybami

Ber mě takového, jaký jsem
(Volám o pomoc)
Přitáhni mě do svého objetí
(Držím se každého dechu)

Zachraň mě před ztrátou vlastního já
Držím se už jenom na vlásku
Vidíš, kdo skutečně jsem
Pod mými jizvami?
Bojím se pádu
Tak se držím tebe
Ne, nepustím tě
Držím se už jenom na vlásku

Nikdy nebudu potřebovat
Nikdy nebudu chtít
S tebou, se mnou
Jsem konečně kompletní
Nikdy nebudu utíkat
Nikdy se nebudu schovávat
S tebou přímo tady
Jsem v bezpečí

Žádné komentáře:

Okomentovat