čtvrtek 31. července 2014

Chvála slunci a modré obloze (a octanu)


Z chaty jsem už nějaký ten den zpátky, ale nějak jsem neměla energii a ostatně ani pořádně čas na to něco napsat. Teď sice nevím, co budu psát, ale prostě mám strašnou chuť něco napsat.:D
Chata byla jako vždy super, i když už jsem zažila i lepší ročníky. Ale pořád je to samozřejmě ráj na zemi.:) Jen asi budu muset příště trochu přemýšlet, koho budu zvát a jak moc přísná budu na vlastní kamarádky. Ale to jen takový detail.:) Měly jsme NÁDHERNÉ počasí - nebylo moc horko, ale ani zima, až na jednu dlouhatánskou bouřku se nám počasí vlastně nezkazilo, takže jsme každý den byly plavat. Zároveň jsme mohly chodit po výletech a dokonce jsme po dlouhých pěti letech našly v lese houby - moc jich sice nebylo, ale zato to byly takové úlovky jako bedly, kozák, růžovky atd. Sice jsme z toho nakonec udělaly smaženici, protože jich bylo skutečně málo, ale byla to sakra dobrá smaženice.:D Taky byla spousta lesního ovoce - i když moje milované borůvky bohužel ne - takže došlo i na naše oblíbené palačinky s ovocem. A po večerech, kdy už sluníčko tolik nežhavilo, jsme grilovaly - prakticky všechno, co nám přišlo pod ruku.:D Zkrátka pravá letní pohoda, při které se dalo dělat všechno, co člověk chtěl a co k létu patří.:)


Akorát ten výlet na pláž nám trochu nevyšel, jelikož zrovna jako na potvoru bylo hodně mraků a tak nám byla trochu zima... Lepší to bylo s počasím na druhý pokus, když jsme šly na pláž v sobotu, ale to zase dopadlo špatně pro mě, jelikož jsem šlápla na včelu. Proto jsme nakonec z chaty vypadly už v neděli, i když původní plán byl odjezd v pondělí - ale cestu autobusem bych vážně nezvládla, takže jsem ráda využila nabídky kamarádky, která měla odvoz autem a nabídla mi, že můžu jet s ní. I tak jsem měla pocit, že mi noha upadne - v chatě nebylo vůbec nic, co bych si na ní mohla dát, kromě vodky (která suplovala alpu), a doma to nebylo o moc lepší, jelikož na fenystyl jsem měla jednou alergickou reakci a od té doby se mu radši vyhýbám. Naštěstí mám chytrou a hodnou paní doktorku, která mi doporučila octan - ani jsem nevěděla, že se už zase prodává. Chvála bohu za něj, protože v neděli a v pondělí jsem prakticky nemohla chodit - a v úterý mě čekal nástup do práce. V úterý jsem sice ještě pajdala, ale už se to začínalo zlepšovat, a v současnosti už můžu konečně chodit normálně, i když nohu ještě zahojenou nemám. Sice mi té včely bylo líto, skutečně jsem na ní nešlápla úmyslně, ale takhle zrasit nohu mi nemusela.:D

Žádné komentáře:

Okomentovat