úterý 1. července 2014

Zelená nebo modrá, ono je to jedno :)

Jelikož začíná léto, rozhodla jsem se pořídit si zase nějakou výraznou barvičku - a také radikálně zkrátit vlasy. Nikdy bych neřekla, že se k tomuhle kroku rozhoupu, ale stalo se. Až do mých cca devatenácti mi totiž vlasy prakticky nerostly, respektive rostly extrémně pomalu a maximálně lehce pod ramena, takže jsem skoro celou pubertu chodila ostřihaná na krátko. Pak se ale cosi zlomilo a vlasy si řekly "ok, trucovaly jsme dlouho", a začaly zničehonic růst. Umíte si představit mou upřímnou radost.:D No a dotáhly jsme to společně až na délku do pasu. I když se mi to strašně líbilo, tak mi to ale taky po čase začalo vadit - při mytí hlavy jsem si musela vlasy motat do osušky, protože ručníky tragicky nedostačovaly, prakticky pořád jsem nosila culík, protože jakmile jsem ho neměla, tak jsem měla vlasy úplně všude a za krkem přírodní dready, a další a další nepříjemnosti... Proto jsem si řekla, že kdy jindy než v létě, a vlasy šly dolů o celou polovinu. V první chvíli jsem měla trochu tendence se za to nenávidět, ale teď už jsem jenom nadšené. Fakt se mi nový sestřih líbí. A ty výhody, co to má! O sto kilo lehčí hlava, žádné složité rozčesávání a lovení vlasů zpod oblečení...:D
Co se týče barvičky, měla to být původně tyrkysová, ale nějak se nechtěla pořádně chytit, tak je to nakonec zelená. Tak či tak je to barva, kterou jsem ještě neměla, a aspoň mi ladí k očím.:D
První fotka je jediná hned ze dne, kdy jsem byla u kadeřnice, další fotky jsem pořídila druhý den ráno, když po mě chtěla nějaké fotky kamarádka.






1 komentář:

  1. Moc Ti to tady sluší. Na té první fotce máš tu zelenou jen vpředu, a na ostatních i po straně. To celkově působí jako takové malé kouzlo. :)

    OdpovědětVymazat