sobota 8. listopadu 2014

Jak (ne)zabít rande

Nedělejte si iluze, že jsem se rozhodla poodkrýt vám až takhle soukromý koutek svého života, spíš si jdu jen trochu uplivnout, opět.:P Už jsem několikrát psala, že nechápu, proč mě má moje okolí zafixované jako metalistku. Jedna známá před chvílí sdílela na FB "10 otázek, kterými spolehlivě zabijete rande s metalistkou", samozřejmě s náležitě nadšeným komentářem, a já se opět přesvědčila, že jsem všechno možné, jenom ne metalistka. Tak proč mě sakra z ní všichni považují?!? :D Nečekám, že bych se odpověď na tuhle otázku někdy dozvěděla.

1. A to vážně posloucháš jenom metal?
NE! Vlastně všechny moje nejoblíbenější kapely jsou všechno možné, jenom ne metal.

2. Nevadí ti, že je na koncertech všechno tak strašně nahlas?
Vadí! Ano, cítím se jako šílená stařena a suchar, ale vadí. Stejně jako mi vadí davy, kdy na jeden metr čtvereční vychází 20 a více na sebe nažehlených osob. Výjimkou jsou koncerty interpretů, které mám fakt ráda, ale ti u nás bohužel nekoncertují (a když už, je na nich pět a půl člověka, jako na Angelspit :D).

3. Jak víš, o čem zpívají, když jim není nic rozumět?
Ok, uznávám, tohle trochu blbá otázka je - když můžu rozumět i Vice nebo Alisse, tak ty bys taky rozuměl, kdyby ses trochu snažil.

4. (redakčně kráceno :D)

5. To, co děláte s hlavou, a jak do sebe na koncertech vrážíte, je podle tebe jako v pořádku?
No, viz bod 2.:) Podle mě není, proto na takové koncerty nechodím.:D

6. Vy metalisti se někdy i usmíváte, nebo ten zamračený výraz musíte mít stále?
Já se vždycky snažím na lidi usmívat! Někdy dokonce i nevhod a nechtíc, to když na něco vtipného myslím a nevnímám okolí...

7. (redakčně kráceno :P)

8. Nosíš i nějakou jinou barvu než černou?
Mě se kámoši spíš ptají na to samé ve verzi s fialovou barvou...:D

9. (opět redakčně kráceno)

10. Ty se mnou nechceš jet do Chorvatska, protože je tehdy nějaký Brutal Assault?
Neúčast na BA by mi žíly opravdu netrhala. Ale zkus si, ty hajzle, naplánovat dovolenou na závod v Kanadě nebo v Belgii...

Toť vše. Moje otázka zůstává nejen stejná, ale je ještě hlasitější, než byla na začátku! :D

Jedna aktuální fotka děsivé metly - nenalíčené (když už jsme u toho, nesnáším na sobě černé oční linky), v bílém tílku, a s plakátem Offspring na dveřích...:D

2 komentáře:

  1. S koncerty absolutně souhlasím, zvlášť při mé výšce 160 cm a okolo 2 metrový chlapi... za vzduch bych pak vraždila :D
    A předsudky jsou hrozná věc, mě teď mají všichni za Lolitu, přestože jsem vlastně skoro všechno prodala a skoro to nenosím :)

    OdpovědětVymazat
  2. 10. Samozřejmě že bych si musel naplánovat dovolenou na tyhle závody, jinak by jsme tam nemohli jet (v případě Kanady spíš letět), protože tolik volných dní by my asi v práci nedali. Celkem mám pět týdnů dovolené což by mělo bohatě stačit na oba závody,a možná by ještě zbylo na Monzu :D

    OdpovědětVymazat