neděle 17. dubna 2016

Super pařba z Brava aneb jak to bylo doopravdy

Při dnešní generální debordelizaci pokoje jsem narazila na stará čísla našeho gympláckého časopisu Řef. A hned jsem věděla, že mám námět na další článek! Aneb dnes zboříme jeden internetový mýtus.:D
Pamatujete na tenhle příspěvek do rubriky Trapasy z Brava?


Určitě ho přinejmenším někteří z vás už zahlédli, po internetu koluje už více jak deset let a já na něj narazila snad milionkrát. A pokaždé házím ostatním hračky do kanálu vyjevením kruté pravdy - celé je to výmysl nudících se puberťaček. Tady vám přímo ze stránek Řefu kopíruju jejich přiznání:

"Zdá se vám to trapné? :) Časopis Bravo to přijal úplně klidně... Jednou v létě jsme neměli co dělat, a tak jsme s ještě dalšími lidmi vymysleli tuhle slátaninu. Bavili jsme se u toho opravdu výborně, o nějakou smysluplnost textu jsme se moc nestarali, protože jsme byli přesvědčeni, že tohle přece neotisknou... I přes naše přesvědčení nám to ale nedalo, protože 'co kdyby přece jenom'...:) A tak jsme občas zašli do obchodu 'Bravíčko' zkontrolovat. To chtělo taky dávku odvahy.:) Ale pak jednoho zářijového dne přišel šok - poznali jsme, že nemožné se stalo možným a náš trapas byl pěkně 'černý na žlutém' v Bravu... Nevíme jak vás, ale nás to teda dostalo a bavíme se tím ještě teď. Příště se budeme asi snažit víc a třeba vyhrajeme i 'hezký dárek'." :) Simi & Ivi"

2 komentáře:

  1. Ani mě to nepřekvapuje, tohle je tak blbý, že to ani nemohla být pravda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele docela dost lidí tomu naletělo.:D Zajímalo by mě, jakýma šílenostma se redakce Brava musela pročítat, že jim tohle ani nepřišlo tolik blbý, aby to neotiskli.:D

      Vymazat