pondělí 2. května 2016

Jinjer - Words of Wisdom

Už tu dlouho nebyl žádný pořádný nářez.:)
Abych se přiznala, tak jsem nikdy moc nechápala ten hype, co se kolem Jinjer za poslední roky utvořil. (Ale ono dost lidem stačí ke štěstí jenom to, že frontmanka je žena.:P) Ano, nemůžu rozhodně říct, že by mi jejich hudba přišla špatná, jenom pro mě osobně nezajímavá. I přesto jsem ale byla docela zvědavá na jejich avizované nové album, a po vydání prvního klipu se na něj vyloženě těším.:D Konečně jsem asi v Jinjer uslyšela to něco, co na nich ostatní slyší celou dobu. Zpětně mě proto i trochu mrzí, že jsem o pár dní zmeškala jejich brněnský koncert, ale úplně stejné to bylo před půlrokem s Infected Rain, takže už je to vlastně pomalu takové pravidlo...


Slovo je dar
Slovo je meč
Slovo je zbraň, která je vždy připravena na válku
Zmíleně vzaté
Uhlazeně zfalšované
Kopa hoven se prezentuje jako hromada zlata
Filtrované restrikcemi
Destilované pasivní vnímání
Má slova moudrosti
Jdou jedním uchem tam a druhým ven

Ještě nevyřčené, stále nevyslyšené
Štít postavený proti varování a upozornění
Kvůli vědomí, kterému to bylo jedno
Kvůli myslím, které nikdo nenaučil poslouchat
Jdou má slova moudrosti
Jedním uchem tam a druhým ven

Dobytčátka, žvýkejte svou trávu
Z obnovující reklamy
Uši jsou hluché, nenastavené na to
Co je smysluplné a moudré
Spící názor leží v bezvědomí
Pod absurdní ukolébavkou
Je čas, abych ho probudila kulkou
Ze slov moudrosti v mé mysli

Žádné komentáře:

Okomentovat