pátek 14. září 2018

Ignea - Queen Dies

Je to tady, dámy a pánové.:) Po opravdu dlouhém několikaměsíčním čekání vyšel nový klip od Igney a je to paráda. Miluju klipy a písně se společným konceptem, a podle toho, co skupina prozradila, čeká nás v brzké době navázání na příběh, který video představuje - otázka je, jestli v konceptu budou pokračovat klipy, album, obojí nebo něco úplně jiného.



Dávné proroctví se mi zjevilo
Že zemřít mám rukou po moci dychtícího dvojčete
Ještě tolik toho zbývá učinit, dokud jsem královna
Ať to stojí cokoliv, postavím se osudu, zvítězím

Svolejte všechna dvojčata v království a zabte je
Řežte hrdla, vyvrhávejte vnitřnosti a zastrašujte
Ať jsou varováním pro každého, kdo předstírá
Jejich duše a těla čekají na mé muže smrti

Promiň, má repliko, musíš zemřít
Pro dobro našich lidí a prosperitu naší země
Něžně tě podříznu bez náznaku ostychu
Tvou oběť já a můj národ budeme bránit

Královna umírá

Žádné komentáře:

Okomentovat