neděle 18. března 2012

Love is like a brick - you can build a house or sink a dead body

Rozhodla jsem se začátek nové F1 sezóny oslavit krátkým článkem s mým nejoblíbenějším pairingem (a netvrďte mi, že jste nevěděli, že jsem zasloužilá fanynka slashe!), protože dnes se KONEČNĚ objevily jejich první společné fotky. Vrána k vráně sedá, rovný kšilt rovného kšilta si hledá...:D

Na začátek si dovolím pochlubit se s bannerem k mojí povídce, která je první v mnoha ohledech. Je to moje první vícedílovka v angličtině, a taky první vícedílovka s tímhle pairingem. Proč píšu v angličtině? Protože challenge accepted.:D Možná to pak přeložím do češtiny a zveřejním na svém povídkovém blogu, to se ještě uvidí.
A teď už k oněm dnešním fotkám...



...a protože mám fakt radost, tak ještě několik mojich starších, nejoblíbenějších...









Žádné komentáře:

Okomentovat