úterý 13. března 2012

Něco málo z mé tvorby

Pár ukázek mého čmárání - ty obrázky jsou staré v rozmezí jednoho až šesti roků. Některé vznikly v rámci úkolu na výtvarce, jiné jenom jako takové to domácí tvoření.


"Nos a kytky", aneb jak nám paní učitelka zadala nakreslit květiny a já protestovala.


Skicy tuží, ty jsem taky upřímně nenáviděla...:D


A tady už nám začíná domácí tvořeníčko. Jako první Fernando Alonso.


Jako druhá Alissa White-Gluz.


A na jeden skok zpět do školy - překreslený obal knihy Cesta Zpátky od mého milovaného E. M. Remarqua.


Lou Gevorkian, vzniklá z nudy před maturitou (ano, někdo se skutečně před maturitou může nudit, například já).


Amelia Arsenic - bylo mi líto peněz za plakát, takže jsem si jí radši nakreslila.


A končíme obrázkem - dárkem. Tohle vzniklo pro mojí kamarádku, prostě jen tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat