pondělí 11. června 2012

Co jsem poslouchala v uplynulém půlroce

Na začátku tohoto roku jsem dělala žebříček pěti nejposlouchanějších písniček roku 2011, to si možná ještě vybavujete. Docela mě to bavilo, protože jsem si zavzpomínala na všechny ty písničky, které mě zaujaly, tak jsem se rozhodla udělat z toho tradici.:) Doufám, že vás to baví aspoň z malé části tak, jak mě.:P Takže, zde je várka z prvního půlroku 2012:

1) Ashley Tisdale - How Do You Love Someone


Než se vyděsíte...:D Tuhle písničku napsala Porcelain Black, proto jsem taky její existenci zaregistrovala. Na první poslech mi nepřišla nijaká extra, ale na poslech druhý už to bylo o něčem jiném. I když nevím, jestli by se mi líbila tolik, kdybych nevěděla, že jí napsala Porcelain; Ashley Tisdale skutečně ráda nemám... Navíc písničky od Porcelain mám ráda proto, že ze všech je cítit, že je píše přesně tak, jak je cítí, že do nich dává kus své nálady a zážitků. Proto pro mě tahle písnička nakonec i zní uvěřitelně.
A navíc se mi hrozně hodila do povídky...:D

2) HIM - Heartache Every Moment


Návrat ke klasice. Takové to, když si po letech vzpomenete na písničku, kterou jste kdysi milovali. Obecně se mi ze singlů HIM víc líbí ty méně známé. A Heartache je prostě úžasná.

3) Taylor Dayne - Tell It To My Heart


Pozůstatek zimního zkouškového období. Krásně se mi u ní relaxovalo, i po sebedelším učícím maratonu jsem už při prvních tónech měla chuť skákat a tancovat po pokoji.:D Osmdesátková klasika.

4) Slot - Chumachechaya Vesna & Song 2 mash-up


Není nad to, když si interpret umí sám ze sebe udělat tak trochu prdel.:) Chumachechaya Vesna je co do textu skutečně extrémně blbá ("Přišlo a vzalo nám hlavu, bláznivé jaro, a nám se nechce spát, a od lásky blázním, bláznivé jaro, bláznivé jaro."), ale, sakra, znáte něco lepšího než jsou pěkně nadupané rockové úpravy právě takhle blbých písniček? :D

5) Eisenfunk - Eisenfunk Quattro GTI



Energická bomba. Úžasně nadupaná pecka, při které dobíjím baterky. A připomíná mi to, že jsem si 8-Bit stále neposlechla celé.

Žádné komentáře:

Okomentovat