čtvrtek 4. dubna 2013

Alba mého dětství a prvních -nácti let

Mám občas záchvaty nostalgie, jak jste si jistě už mohli všimnout, pokud můj blog čtete pravidelně, a nedávno se dostavil další takový. Tentokrát to ale vlastně byla náhoda - neměla jsem si už co pouštět ke cvičení (zoufale mě nebaví cvičit na stále stejnou hudbu, a ono po víc jak půl roce prakticky každodenního cvičení už vážně není moc z čeho brát), takže jsem sáhla po starých CDčkách, které jsem v některých případech neslyšela už... No, takových sedm let, ne-li víc, to bude. A zjistila jsem, že z některých z nich jsem i dnes stále tak nadšená, jako jsem byla ve svých telecích letech, možná dokonce v některých případech i o něco víc. A jak už víte, o hudební tipy já se dělím ráda.:)

Team - Mám Na Teba Chuť
Team si ráda poslechnu i dneska, ale spíš výjimečně a jenom některé písničky. Byly ale doby, kdy jsem Team a Haberu vážně zbožňovala, a bylo to zejména kvůli tomuhle albu. Dokonce si ještě pamatuju, proč jsem si tohle album kupovala - byla jsem tehdy zblázněná do písničky Chcem sa ťa nadýchnuť. A byla to koupě, která se stoprocentně vyplatila; poslouchala jsem to CD tak často a tak pořád dokola, že si dokonce ještě dnes, i když jsem ho už tolik let neslyšela, pořád pamatuju texty nejméně poloviny písniček - a dokonce jsem si s menšími mezerami pamatovala i pořadí.:D Myslím, že tohle CD mi ještě v přehrávači nějaký ten pátek vydrží, protože i když ke konci (před bonusem) trochu ztrácí dech, pořád je to krásně vyrovnané album. A vybrat nejoblíbenější písničky bude asi sakra těžké. No ale jdeme na to...



...ještě by sem přišla písnička Vojny mužov so ženami, ale ta bohužel na youtube není.



Dolores Clan - Prwotni Strach
Na tohle album si čas od času vzpomenu, protože to pro mě osobně je to nejlepší, co ta krátká česká vlna nu-metalu vyplodila. Noidovi je sice občas rozumět velký kulový a jeho angličtina je úsměvná (stejně jako je tomu u 90% českých interpretů), ale hudba je to tak energická, že by zbourala barák. K Dolores Clan jsem se dostala ještě než se stihli na tu krátkou chvíli proslavit, díky kompilačce Boardel, která vyšla jako příloha k časopisu Report, a na které se objevilo hned několik dnes známých, tehdy začínajících kapel.



Alarm-Me-Check - nevím proč, ale video se nechce vložit


Arakain - Labyrint
I když je tohle album podle mě podstatně slabší než předešlá dvě alba, musím ho sem zařadit, protože když si z něj člověk v playlistu odebere některé písničky, které jsou navíc (ať si každý rozhodne sám za sebe, které to jsou, pro mě je to většina písniček z druhé půlky alba a myslím, že kratší stopáž by s touhle deskou udělala zázraky), zůstane tu album plné pořádných, melodických vypalovaček. A stejně jako v případě Teamu, i tohle album mě donutila si koupit jedna písnička, která mě naprosto dostala - Ďábelská hra.



Žádné komentáře:

Okomentovat