neděle 14. dubna 2013

Gotta keep movin' & 30 day shred

Jelikož už minulé léto jsem s hrůzou zjistila, že některé oblečení už nedopnu, přes podzim se to díky tělocviku ve škole zlepšilo a po Vánocích byla všechna ta hrůza zpátky, rozhodla jsem se začít znovu poctivě cvičit a sportovat jako dřív - před nástupem na vysokou jsem hrála floorball a cvičila doma takové ty klasické cviky na udržení kondice a na postavě to bylo znát:


S přestupem na vysokou školu jsem se ale na pohyb prakticky úplně vykvákla - můj prakticky jediný pohyb byla pětiminutová cesta z koleje do školy a zpátky. Sice jsem si tenhle první rok (který jsem ještě byla v Ústí a ne v Brně) zapsala jako tělocvik posilovnu, ale tam to probíhalo dost volným stylem a většinu těch hodin jsem stejně prokecala se spolužáky. Plus nevím, jaké zkušenosti máte vy :) , ale s přestupem na vysokou se mi dost zásadně zhoršilo stravování - doma, i když to člověku nepřijde, je prostě vždycky navařeno, nebo je aspoň "na skladě" něco, z čeho se uvařit dá; to na koleji šlo jen s velkou námahou, takže bagety a fast food to jistily. Naštěstí se to stravování dost zlepšilo poté, co jsem přešla do Brna a na privátě bydlela s holčinou, která byla blázen do zdravého životního stylu, takže mě v tomhle ohledu trochu nakopávala. Teda, jenom, co se týče toho jídla - s pohybem to začalo být ještě horší. Nicméně jsem se záhy rozhodla, že takhle to dál nejde, začala znovu cvičit aspoň doma a tělo si naštěstí rychle zvyklo znovu; navíc jsem v druháku začala v rámci tělocviku chodit na sebeobranu, takže se všechno zdálo v nejlepším pořádku a asi i bylo. Jenže pak tělocvik skončil, nový se mi zapsat nepovedl... A já usnula na vavřínech. Z toho jsem se probrala až právě to minulé léto, kdy jsem nejdřív podle oblečení a pak i podle fotek poznala, že jsem nejen nabrala všechno zpátky i s nějakým bonusem navíc, ale i přišla o kondičku.




Naštěstí se mi konečně povedlo najít další pohyb, který mě baví - spinning. Zjevně mám asi štěstí na prostředí a instruktora, protože dost lidí nad tím kroutí hlavou, jak mě zrovna tohle může bavit, ale ano, baví mě to natolik, že jsem si zaplatila půlroční kurzy a narozdíl od spolucvičích chodím opravdu poctivě.:)) I když mi to hned zkraje zkazila nemoc... Každopádně tohle mě prostě ohromně chytlo. A doma momentálně cvičím 30 Day Shred with Jillian Michaels, který doporučovala známá na svém blogu a tohle cvičení mě prostě neskutečně baví. Už teď se netěším, až budu u konce.:D


Není to ani tak hubnoucí cvičení jako spíš cvičení na kondičku, což je přesně to, co potřebuju - a zjistila jsem díky němu, že zatímco moje břišní svaly a svaly na nohou jsou v lepší formě, než jsem si sama myslela, moje svaly na zádech a rukou jsou vyloženě chudáci.:D Ale mám za sebou devět dní a cítím znatelné zlepšení. A jsem moc zvědavá na konečné výsledky, možná jsem se měla na začátku vyfotit, udělat nějaké před a po...:D

Prostě si posledního víc jak půl roku pohyb maximálně užívám (obrovsky se těším, až vytáhnu po zimě kolečkové brusle), a výsledky jsou pro mě více než příjemné - mimo jiné ty kraťasy, co mám na druhé fotce a do kterých jsem se minulé léto skoro nevešla, jsou mi dneska volné. A moje kondička konečně začíná být tam, kde byla.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat