pátek 19. dubna 2013

Kasabian - Days Are Forgotten

Znáte ty písničky, které se vám vlastně nelíbí, ale časem líbit začnou? Tohle je jedna z nich. Pamatuju si, že jeden čas (nevím přesně kdy, ale mám takové tušení, že už je to nějaký ten pátek) jsem na Kasabian neustále narážela na internetu i v časopisech, a už jenom podle toho názvu a vzezření členů kapely jsem věděla, že tohle je přesně ta hudba, kterou jsem nikdy neposlouchala a nikdy poslouchat nebudu, protože jde zcela mimo moje chápání... Není to moc ze stejného těsta, ale stejně jsem na tom i s kapelami Kaiser Chiefs, Keane, Coldplay a určitě bych si ještě na nějaké vzpomněla (tedy, Coldplay jsem možná mohla vynechat, protože u nich mě ta hudba prostě jenom nepředstavitelně nudí - a teď mě třeba ukamenujte :D).
Každopádně jsem asi před dvěma měsíci, když jsem byla nemocná a už se doma fakt hodně nudila, koukala na nějaké hudební kanály a zrovna dávali sestřih z koncertů různých kapel, mezi nimi právě i Kasabian. Tak jsem si řekla, že si rozšířím hudební obzory a nechám to běžet. Nebyl to můj šálek čaje, ale jednou za čas je fajn poslechnout si něco, co jde jinak úplně mimo, takže jsem to nechala dohrát až do konce. Pak mě napadlo, že by mě zajímalo, jak zní studiová verze... No a nějak se mi to začalo líbit.:D


Žádné komentáře:

Okomentovat