pátek 12. července 2013

...a ono fakt že jo

Poslední dobou jsem měla trochu pochybnosti, jestli to cvičení, o kterém jsem se onehdá rozepisovala, opravdu bylo tak účinné, jak jsem si myslela. Ano, oblečení mi bylo volnější, ale ne zas o tolik, váha zůstává taky víceméně stejná - samozřejmě, vypadalo to, že se za tím skrývá spíš nově získaná svalová hmota, než že bych byla takový loser, ale stejně, člověka, a ženu zvlášť :D, tohle dokáže někdy více, někdy méně, hlodat.
Náhodou jsem se na úterní výlet na hrad Kámen a na představení Jezernických pánů vydala ve stejném oblečení, v jakém jsem se minulé prázdniny plahočila na jeden kopec u Olomouce - kdybych si tak pamatovala název... Takže mám vlastně přímé porovnání. A, no... Byla jsem mile překvapená, ne že ne.:D Takže ještě jednou, tentokrát i s výsledkem, můžu své oblíbené kombo spinning - 30 day shred jenom doporučit.:) Cvičím teď cviky ze 30DS několikrát do týdne (ne každý den) pro udržení kondice a jsem spokojená.

První fotka je z minulého roku, moje "šířka" (která vlastně ani žádnou pořádnou šířkou není, ale na moje poměry to šířka je) zde vypadá ještě o něco hůře, jelikož jsem se fotila s kamarádkou, která má 40 kilo i s postelí.




A druhá fotka už je z letošního roku. Ano, je to focené v trochu jiném úhlu a postoji, ale myslím, že je dost jasně vidět, o čem celou dobu mluvím.:D


2 komentáře:

  1. Doufám, že se neurazíš, ale já zas takový rozdíl nevidím.

    I na první fotce máš naprosto normální postavu. Ani hubená ani tlustá, prostě akorát. Ta tvoje kamarádka má šílený hůlčičky místo nohou.

    Jillian jsem taky odcvičila. Teď mám trochu radši Boba Harpera a jeho Core program a určitě zkus i Yoga for warriors. Při tom si krásně protáhnu záda a zpotím samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neurazím.:) Vím, že ten rozdíl není nijak markantní, ale je tam, i když malinkej.:D Jj, kamarádka je šíleně hubená, sama to ví a snaží se přibrat, bohužel má problémy, které jí to znemožňují (problémy ne psychického charakteru).

      Díky moc za tipy, zrovna včera jsem si říkala, že bych chtěla zkusit něco nového.

      Vymazat