pondělí 30. září 2013

Když se z dospělých stane banda dětí

Dvě soboty po sobě jsem se zúčastnila nějaké párty, a pokaždé to byla kostýmová párty. To už se mi nestalo... No, vlastně se mi to nestalo ještě nikdy.:D Skoro bych zapomněla, jak jsou takové kostýmové párty zábavné, tedy zejména příprava na ně. V prvním případě se jednalo o rozlučkovou párty s kamarádkou ze školy a téma bylo krásně mezinárodní - "Státy světa". Na tenhle večírek se mi vymýšlel kostým asi nejhůř, nechtěla jsem, aby to bylo nějaké klasické klišé Francouzka/Italka/Němka atd., už to skoro vypadalo, že nepřijdu v žádném kostýmu a jenom přinesu na ochutnávku nějaké tradiční nápoje a jídla, ale naštěstí mě na poslední chvíli zachránila kamarádka, respektive její kostým z posledního zvonění.

Jenom upozorňuju, že fotek bude málo, zaprvé jsem na druhé akci byla za fotografa, takže svých fotek mám minimum, no a možná jste si všimli, že fotek s jinými lidmi se sem snažím dávat jen nutné minimum - přeci jen od nikoho nemám svolení jeho fotky na net dávat, proto když už se tu nějaká objeví, byla dotyčným nahrána na fejs nebo jeho vlastní blog, takže to beru tak, jako že mu to podělení se s internetem zrovna u téhle fotky nevadí...:D




Stejně jako na posledním zvonění se nám i zde sešla jakási "parta z východu".:))

Druhá akce nesla název "Baby Party" a jednalo se o oslavu narozenin mojí kamarádky. Zadání znělo přijít v převleku za miminko a přinést fotky ze svého dětství, což jsem se já osobně rozhodla trochu bojkotovat, protože mi to přišlo jako špatné uchopení jinak dobrého tématu, a rozhodla se, alespoň ze své strany, zaměřit to na dětství obecně - takže kromě fotek jsem si aktivně připravila i pro ostatní kvíz ohledně některých věcí z devadesátých let, připravila speciální playlist písniček, které tehdy frčely... A nakonec se vlastně ani moc neminula s pořadatelkou, která došla k podobnému závěru jako já.:D Dokonce i těch dětských převleků se sešlo docela dost a nebyly to všechno lolitky, jak jsme se původně s pořadatelkou obávaly.



Žádné komentáře:

Okomentovat