čtvrtek 12. září 2013

Porcelain Black

Porcelain jsem začala sledovat ještě jako Porcelain And The Tramps a i když mi chvilku trvalo její novější tvorbu překousnout, nakonec jsem se smířila s tím, že s novou přezdívkou přišla i nová éra (i když přezdívku měnila hlavně z praktických důvodů, jelikož původní přezdívka byla dost matoucí a lidé si mysleli, že se jedná o skupinu). Dost lidí tuhle změnu nepřekouslo s tím, že nová tvorba je bezduchá a kolotočová, což je z části pravda (i já už mám občas pocit, že jestli ještě v jedné písničce uslyším ooohhh lala, tak budu zvracet), ale můj mizerný hudební vkus je všeobecně známý :D , takže mě se to prostě líbí i tak.
Porcelain zatím moc písniček nevydala - myšleno v poměru k tomu, jak dlouho už na hudební scéně působí - proto bude těžké vybrat ty nej a nenaházet je sem všechny, ale budu se snažit vybrat jenom ty skutečně nejoblíbenější.:)
Takže, prvně ty ze staršího období, tedy Porcelain And The Tramps...

The Neighbor - střídají se u mě období, kdy tuhle písničku nemůžu ani slyšet, s obdobími, kdy jí naopak poslouchám pořád dokola.




Gasoline - díky téhle písničce jsem začala Porcelain poslouchat.


You Want - musela jsem jí nejdřív přijít na chuť, dlouhou dobu jsem jí vlastně ani neměla moc ráda. Ale teď je to jedna z mých top písniček, dobře se u ní přemýšlí... Nad různými věcmi.:)


Novější tvorba, tedy už coby Porcelain Black...

How Do You Love Someone - tohle je vlastně písnička spadající ještě do staršího období, ale i když je Porcelain její autorkou, na své album jí tehdy zařadila a nazpívala Ashley Tisdale. Nicméně nedávno se novému managementu Porcelain podařilo získat práva na tuto píseň zpátky a Porcelain jí tak konečně mohla vydat pod svým jménem. Podle mě je tohle jeden z jejích vůbec nejpovedenějších textů. It's hard to talk, to say what's deep inside, it's hard to tell the truth, when you've always lied.


Rich Boi - jedna z těch písniček, u kterých vím, jak debilní ve své podstatě je, ale stejně je sakra chytlavá a líbí se mi.:D






One Woman Army - ještě nevím, jestli mezi mými nejoblíbenějšími vydrží, ale momentálně mi v přehrávači hraje nejčastěji.


This Is What Rock'n'Roll Looks Like - její zatím jediný klip tu nesmí chybět. Dost lidí tímhle počinem vyděsila - ze strany lidí, kteří jí neznali z dřívějška, to i chápu, reagovala bych asi dost podobně.:D Ale ze strany starých fanoušků jsem ty překvapené reakce trochu nepochopila - zrovna od ní bych něco takového čekala vždycky.


Žádné komentáře:

Okomentovat