středa 11. září 2013

Jaké byly prázdniny 2013

Stručně a krátce, žádná sláva.:D Na druhou stranu nic hrozného se nestalo, takže vždycky může být hůř. Hlavní bylo, že jsem úspěšně odstátnicovala a stejně úspěšně se dostala na navazující studium. Musela jsem ale šetřit peníze, takže jediný můj větší výlet byla tradiční chata v Županovicích. Ale popořádku.

První fotka je z druhého týdne v červenci, kdy u mě byla na návštěvě moje "sis" Jane. Abychom se nenudily, vymyslela jsem nám výlet na hrad Kámen, kde zrovna probíhal týden s Jezernickými pány. Přednáška byla naprosto boží a dokonce jsme se dobře provdaly! Na fotce mi dočasný tatínek zrovna vybírá vhodného ženicha.




 Po pár dnech v mojí domovině jsme se odebraly na výlet do Brna. Zvěsti o vynikajícím hamburgeru z M Grillu nelhaly. Jak to, že jsem o tom až do letošních prázdnin nevěděla, když do M Grillu chodím tak často? (Je hned vedle Charlie's Hat, o kterém jsem psala v jednom z předešlých článků.)

Poté, co Jane odjela, jsem v Brně ještě chvíli zůstala. Jednu neděli, samozřejmě v tom největším pařáku, jsme se s jinou kamarádkou vydaly hledat Sochy v prostoru. Nebyla to zrovna úspěšná mise, ale byla to sranda.

Kde jinde po horkém dni zakotvit než na pivu a langoši. Letní klasika.

V půlce prázdnin se u mě zastavila sestřenka, se kterou jsme si udělaly akční týden. Byly jsme výletničit snad všude po okolí.


Náš obávaný vlkodlak.:)

Také jsem se letos výjimečně dostala na pouť. Dorazily jsme tam sice s holkama v lehce podnapilém stavu, ale naštěstí to všichni ve zdraví přežili.:)) Fotka je z řetízáku.

Dostáváme se k fotkám z letošní chaty... Nejlepší část prázdnin, jako tradičně.:)

Tahle fotka měla být snahou vyfotit mě, jak skáču, bohužel kamarádka pokaždé zmáčkla spoušť buď moc brzo, nebo moc pozdě.:D

 Letošní chata se také nesla ve znamení her z Partičky, bohužel nemůžu tu všechno publikovat, vlastně tu nemůžu publikovat asi nic, pokud nechci, aby mě holky zabily...:D Takže jen jedna fotka, na které jsme hrály party, já jsem hádala a zrovna jsem se ptala "Takže ten divnej balvan je rohožka?".

A článek zavíráme fotkou z výletu do Příbrami.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat