pondělí 30. června 2014

INXS - Hear That Sound

Znáte takové ty písničky, co je skoro neposloucháte, ale když je slyšíte, tak vám běží mráz po zádech, na tváři máte debilní úsměv, v hlavě těžko popsatelné emoce a prostě si jen říkáte, jak moc tuhle melodii milujete? Tak to je přesně případ Hear That Sound.:) INXS jsem začala poslouchat už někdy ve 13 nebo 14, a dokonce díky Bravu - o Michaelu Hutchencovi byl tehdy článek hned vedle článku o Kurtu Cobainovi, kterého jsem v té době jako každá správná puberťačka strašně žrala. A jelikož táta coby bývalý DJ má doma obrovskou zásobu vinylů a CD, tak i deska INXS se mezi nimi našla. Jednalo se o desku X, ze které jsou v Čechách asi nejznámější písničky Disappear a Suicide Blonde. Ale už jsem v rádiu slyšela snad skoro všechny písničky z téhle desky...:D A Hear That Sound právě celé X uzavírá.
Vzpomněla jsem si na ní zrovna v téhle době, jelikož se mi potvrdilo pořekadlo, že když se jedny dveře zavřou, další dvě se otevřou. Kdyby se mi nestalo to špatné (vyhodili mě z brigády), nestalo by se to dobré (nešla bych do nové, nemohla strávit konečně hodně času se svojí nejlepší kamarádkou a nezažila bych tak super týden). A právě Hear That Sound mám zafixovanou jako písničku pro životní změny - něco se může podělat, ale my to stejně zvládneme, protože nejsme žádné padavky.:)


Tak nadešel tvůj čas
Děti, pohleďte na blázny
Nenech si od nikoho diktovat, co máš dělat

Líbí se ti, co vidíš?
Nebo je ti z toho do pláče?
Zapoj svou fantazii
A rozpoutej oheň

Poslouchej ten zvuk
Hlasu, který se rozezní
Který přivolává změny
Poslouchej ten zvuk

A moje sobecké způsoby
Jednoho dne zmizely
Když jsem poznal, že existuje i jiný způsob

Obrazy svobody
Se začínají promítat před očima
Srdce plná příslibů
Toho, co můžeme dokázat

Poslouchej ten zvuk
Hlasu, který se rozezní
Který přivolává změny
Poslouchej ten zvuk

Žádné komentáře:

Okomentovat