úterý 10. června 2014

Téměř do roka zapíjení státnic vol. 2

Nebojte, nevzala jsem magisterské studium takovým hopem, že bych byla za rok hotová.:) Ale kamarádka z mého starého oboru letos státnicovala, takže jsem to vzala jako příležitost podívat se znovu na můj bývalý Ústav a zavzpomínat si. Mimochodem, dnes je to přesně rok, co jsem odstátnicovala. Když jsem včera viděla tu nervozitu, skoro jsem tam trpěla s nimi.:D Vzpomněla jsem si, jak naše komise měla půlhodinové zpoždění (včera to bylo ještě horší, kolem poledne už se to blížilo k hodině!), jak šíleně nervózní jsem kvůli tomu byla, protože už jsem se stejně nebyla schopná učit a byla jsem kvůli tomu odsouzená akorát čekat, až na mě konečně přijde řada... A stejně jako loni bylo i letos příšerné vedro, což člověku rozhodně nepřidá.
Naštěstí stejně jako loni byly i letos obě komise hodné, vlastně byly ještě hodnější než minulý rok, jelikož v době, kdy my už jsme měli mezi sebou 5 vyhozených, měli ti letošní státnicující pouze 2 oběti, a kamarádce jsem proto mohla jako první z gratulujících poklepat na záda, jaká je dobrá, že to zvládla.:) Tady trochu odbočím a trošku vás teď budu nabádat, abyste lidi ve svém okolí chválili pokaždé, když to půjde, a zejména při takových velkých příležitostech, jako jsou právě státnice. A hlavně jednou takhle chvalte i své děti - nedá se ani popsat slovy, jak moc to bolí, když vás vlastní rodina za jeden z největších výkonů vašeho života ani nepochválí ("Hm, to je fajn, žes to dala, teď se ale hlavně soustřeď na přijímačky, aby ses dostala na magistra.").
Večer jsme se pak sešly ještě s dalšími slavícími k jedné velké oslavě, která se mi, ač nebyla oborová jako ta naše, paradoxně zamlouvala víc. Nechybělo několik lahví šampaňského, korunka pro novou paní bakalářku, barevné papírové čepičky a veselá nálada. I ze mě byla na chvíli princezna s korunkou...:D

A tady pivson na oslavu - nevím, jak mu nadávají, ale je to pivo s vodkou a tabascem a dělají ho v pivnici U čápa. I když během večera dvakrát kolovalo kolem stolu, pokaždé jsem se super hereckým výkonem vyhnula tomu, abych to musela koštovat.:D Zejména poté, co jsem byla příliš aktivní a smíchala tabasco, do té doby v klidu spočívající na dně panáka, který byl v pivu ponořený, se zbytkem piva...

Žádné komentáře:

Okomentovat