pondělí 26. května 2014

No more trouble zones

Dnes jenom krátce, ale přesto mi to nedá.:) Jméno Jillian Michaels na nás bude za chvíli skákat snad i z našich ledniček, takže si teď možná říkáte, proč se namáhám vůbec o ní psát článek, když jsou tyhle články už úplně všude. Ano ano, s tím souhlasím, tohle je spíš takové moje malé doporučení pro vás, co s ní rádi cvičíte nebo třeba máte v plánu začít.:)
Všude se dočtete hlavně o 30 day shred a Ripped in 30. Je to celkem logické, protože jsou to (ze začátku) nejjednodušší a nejefektivnější cvičení, které jedou od opravdu začátečnické úrovně. Já bych vás tu ale chtěla upozornit na cvičení, které je podle mě prostě perfektní a paradoxně se mu moc pozornosti nedostává - a to je No more touble zones workout.


Tohle cvičení je pořádná nálož - trvá skoro hodinu a jak je u Jillian zvykem, rozhodně to není procházka růžovým sadem. Místy je to naopak pouť pěkně rozpáleným peklem.:) Přiznám se, že jsem ještě nikdy nebyla schopná dát celé tohle cvičení bez ani jednoho pětivteřinového oddychu nebo bez začátečnické úpravy aspoň jednoho cviku, ale nějak mi to nevadí. Mám na čem makat.:) A proč mě tohle cvičení vlastně tak hrozně baví? Asi hlavně proto, že mi vyhovuje v tom, že je víc "silové". Než jsem se k němu dostala, cvičila jsem Banish fat boost metabolism, a předpokládám, že za to může můj prolaps, v tomhle svoje tělo už celkem dobře znám, ale kardio cvičení, navíc v takové náloži, mi prostě nedělá zrovna dobře. Když je kardio součástí komplexního cvičení a nepřevažuje, nemám s ním žádný problém, ale v případě BFBM jsem opravdu místy měla na mále, stejně jako jsem při své premiéře přešvihla své možnosti v HIIT cvičení a dostala pořádný záchvat arytmie. Navíc mě kardio cviky zase až tak nebaví. Takže NMTZ pro mě vyhrává na plné čáře nejen kvůli zdravotním důvodům, ale i zkrátka proto, že se při něm daleko více bavím a daleko snáze se hecnu.:)

1 komentář:

  1. Tohle jsem cvičila snad jenom jednou, vybírám si cvičení kolem půlhodiny z časových důvodů. Kardio cviky taky moc nemusím, nejhorší jsou výskoky jako rock star jumps a knee tucks, nebo tak nějak.

    Dobrý cvičení je taky Shed and Shred, to jsou dva díly, ale ten druhý jsem dala jenom jednou.

    OdpovědětVymazat