středa 30. května 2012

Already Home

Včera to byl nejhnusnější večer za tenhle rok... Paradoxně "jenom" tím, že jsem se připravovala (tomu se snad ani nedá říct učila) na dnešní zkoušku, kterou stejně nemám šanci dát... Ale tak byla bych ráda aspoň za ten test (nejprve píšeme test, který nám hned opraví, a pak jdeme eventuelně k ústní zkoušce, když prolezeme). Na ústní se fakt necítím, pokud budu mít to štěstí a prolezu, tak to beztak asi položím... No hlavně mě to včera málem položilo samotnou, hodinu jsem to tady pak rozdýchávala u uklidňující hudby a surfováním po netu (po příjemných věcech, nutno dodat, jelikož ne všechno, na co jsem včera na netu narazila, bylo "fajn".)
...No, a z toho taky vidíte, že jsem přímo uprostřed rozjetého zkouškového, a že tím pádem fakt nemám náladu na blogování.:D

Žádné komentáře:

Okomentovat