pátek 21. prosince 2012

Co jsem nejvíc poslouchala v druhé půlce roku 2012

A je tu další článek rekapitulující moje nejposlouchanější singly. Kolem Silvestra plánuju udělat trochu víc rekapitulujících článků, nejen co se týče hudby, ale i třeba filmů, seriálů, osobností atd. (tedy, pokud bude čas), takže tenhle, vzhledem k tomu, že se vztahuje k půlroku, píšu o něco s předstihem.

1. Sick Puppies - You're Going Down
Že jsem se do téhle skupiny skrze tuhle písničku beznadějně zamilovala, jsem vám dala vědět už v minulém článku. Takže kdo si jí neposlechl v něm, může tu chybu napravit teď.:)


2. Thousand Foot Krutch - We Are
O Thousand Foot Krutch bude ještě hodně řeč, a to nejen v tomhle článku, jelikož TFK jsou pro mě skupinou roku 2012 a jejich nové album The End Is Where We Begin je prostě... Neuvěřitelná nahrávka. A proč jsem z něj poslouchala nejvíc zrovna We Are? Když pominu tu naprosto chytlavou melodii, tak její text mi hrozně evokuje Supernatural, což je další moje letošní obrovská láska.:D Ale jen posuďte (pokud tedy tento seriál znáte): "But I can't just sit here and watch it, if we don't stop it no one will - We are the ones, we are the guns and we will ride, we are the voice of the song unsung; We are the change, we are the chains that hold us, we are the choice, we are the strong, we are one." Já prostě úplně vidím Winchesterovi, jak spolu s Impalou jedou nakopat zadek pár démonům.:))


3. Incubite - Glowstix, Neon & Blood
Narazila jsem na ní náhodou při prohlížení videí moji girl crush Pong Dance Queen. Je to ohromně chytlavá taneční záležitost a například na nudnou cestu domů ze školy neznám do kroku nic lepšího.:)


4. Thousand Foot Krutch - The End Is Where We Begin
+ 5. Courtesy Call
Jak jsem slibovala, TFK skutečně tomuhle žebříčku vládnou. Obě písničky, které první pětku uzavírají, mám ráda paradoxně ze stejného důvodu, i když jsou každá jiná - TFK zde úžasně míchají změny tempa i melodie, obě písničky jsou úžasně mnohovrstevné a zejména TEIWWB má i nádherný text.



Žádné komentáře:

Okomentovat