neděle 23. prosince 2012

TO datum, které už jistě všem leze krkem, a které jsme všichni více či méně šťastně přežili

Na 21. 12. mě bavila zejména jedna věc. Pozorovat zklamané reakce těch, kteří věřili, že konec světa doopravdy bude (ano, skutečně tomu někdo věřil, dokonce víc lidí, než je mi milé). Já tento den strávila poflakováním se a koukám na Changing Channels, protože...


...a tenhle díl je vlastně okrajově tématický i s Vánocemi (už jsem zmiňovala, jak strašně postavu Trickstera/Gabriela zbožňuju a jak se teď kvůli tomu blbečkovi u všech variant vánočních legend usmívám jako debil, protože s ním to je představa k popukání?)

No, a mimo jiné jsem opět měla po ruce foťák, abych na ten konec světa měla nějakou památku. Nic výjimečného se nestalo, tak jsem si aspoň zdokumentovala svojí růžovo-fialovou záplavu, než se to zase vymeje. Do nového roku přemýšlím o změně na zrzavo-rudou.







Žádné komentáře:

Okomentovat