neděle 16. prosince 2012

Sick Puppies

OK, myslím, že je načase seznámit vás se skupinou, na které si už víc jak měsíc ujíždím. Sick Puppies jsem objevila díky doporučením na youtube - písnička s divně klišoidním názvem "You're Going Down", ve výřezu videa celkem sexy basistka (která už tam teď bohužel není), i řekla jsem si, co by ne. A byla to láska na první poslech, už jenom proto, že mi Shimův hlas přišel "prostě sexy" (ano, zpěvák se skutečně jmenuje Shimon alias Shim - s kamarádkou jsme se nad tím královsky pobavily, ale mě se to aspoň hodilo do povídky :D).


Definuj mi, co je pro tebe válka
Podle mě je to to, co děláme, když se nudíme
Cítím, jak z asfaltu stoupá horko
A zvyšuje mojí touhu
Protože jsem nabuzený, mimo kontrolu
Takže jestli boj, tak jdeme na to
Být tebou, nevsadil bych prachy na toho druhého
Kdybys věděl to, co já vím, že vím

Už dlouho se to blížilo
A karta se otáčí
Protože jeden z nás padne
Neutíkám
Tentokrát je to trochu jiné
Protože jeden z nás padne

Definuj mi, co je pro tebe zábava
Je to sex, drogy nebo zbraně?
Cítím, jak z asfaltu stoupá horko
Tak se připrav na další kolo
Vydáme se na cestu po stezce paměti
Ta slova se mi stále opakují v hlavě
Můžeš se tvářit, že je to pořád dokola
Ale nekňuč jako děvka, až ucítíš bolest

Těžko tohle za ten boj stojí
Ale je to přesně ta malicherná blbost, kterou nedokážu ignorovat
Když moje pěst zasáhne tvůj obličej, a tvůj obličej zasáhne podlahu

Bude se to blížit dlouho
Vsadím se, že teď už chápeš, co chci říct
Protože já nikdy...
Budeš to ty, kdo padne

Takže jsem se rozhodla zkusmo si stáhnout jejich dvě alba a "uvidíme, co to udělá". Dressed up as life mě tedy dost zklamalo, zaujaly mě na něm všehovšudy tři písničky, ale Tri-polar už dopadlo podstatně lépe - i když pořád to není žádná extratřída, ale SP jsou natolik odlišní od čehokoliv ostatního, co poslouchám, že si prostě jenom užívám to objevování a to, že ta hudba mi často úplně nesedí, ani nevnímám.

Namátkou moje další oblíbené kousky:


So what, I lied
But the truth would've been suicide
Monogamy is all she wants from me
But I see my life
And it's way too short
Don't blame me for not being subservient to others' needs
I'm at the point where honesty just doesn't fucking work for me



Žádné komentáře:

Okomentovat