pondělí 31. prosince 2012

Osobnosti roku 2012

Tak, a máme tu první "rekapitulační" žebříček, protože právě prožívám party hard moment v obýváku s rumem a televizí, takže ideální příležitost - o to větší, že kousek ode mě se válí učení. Takže, jdeme na to.

1. místo - Trevor McNevan
Nemohl to být nikdo jiný. A to jsem s ním letos, stejně jako každý rok, viděla naprosté minimum rozhovorů. Tohle místo dostal prostě jenom za poselství a inspiraci, kterou posílá skrze koncerty a své písně samotné. Protože se mnou byly pokaždé, když mi bylo letos nejhůř. Protože it's not a joke, I've felt as messed up as you do...


2. místo - Fernando Alonso
Tahle sezóna mě málem stála zdraví. A hlavně to bylo poprvé, co mě můj šestý smysl zklamal a zrovna jako na potvoru to bylo zklamání, které jsem po tak nádherné sezóně opravdu nepotřebovala. Už někdy v únoru jsem tvrdila, že letošním mistrem bude právě Fernando - a jak se mi všichni smáli, zvlášť po prvním závodě. A najednou hle, kdo nám to vedl o letní pauze o čtyřicet bodů? Bohužel, nebylo mi přáno se konečně dočkat, Fernando se nejmladším trojnásobným šampionem nestal - co hůř, nebylo to jeho vinou. Možná právě proto, jsem si doteď neuvědomila, že je šampionem někdo jiný. Druhé místo je hlavně za to, že jsem díky němu opět objevila ztracenou vášeň pro F1, kterou jsem od odchodu Jacquese Villeneuva nějak nemohla a nemohla najít...


3. místo - Amelia Arsenic
Už jenom proto, že moje bakalářka se bude týkat industriální hudby.:D Letos se mi splnil jeden z mých snů - vidět Angelspit, a tedy hlavně Amelii, naživo, a byl to nepopsatelný zážitek. Jestliže z fotek a videí mi přišla úžasná, tak naživo byla ještě tak stokrát úžasnější. Není nad to, když je zajímavý a inspirativní člověk navíc milý a vstřícný a zůstává stát nohama na zemi.
Vždycky mi přišlo hrozně uhozené, když někdo říkal o někom slavném, že ho pro život určitým způsobem inspiroval. Po letošku chápu.


Žádné komentáře:

Okomentovat