sobota 16. února 2013

Black stars and endless seas

Omlouvám se za menší nečinnost, ale za A) jsem se poslední dny moc nezastavila, no a za B) jsem opět nemocná; jen tentokrát nikdo neví, co to je, což je přesně ta věc, kterou od doktorů nechcete slyšet. Ale na to, že původně to vypadalo, že budu muset pod kudlu (ta záhadná nemoc se jednu chvíli projevovala jako kýla), si celkem nemám na co stěžovat. Hlavně ať to zase hezky odtáhne do háje a já budu úplně spokojená, protože na začátek nového semestru si takhle komplikovat život je to poslední, co bych potřebovala. Ve středu mě navíc čeká už půl roku odkládaný soukromý chilližrout, takže potřebuju, aby moje trávicí ústrojí bylo v co nejlepším pořádku.:)
Také jsem ve čtvrtek zamířila ke kadeřnici, protože mě chytla akutní potřeba změny; i když nakonec to tak obrovská změna nebyla, prostě jsem se jenom vrátila k osvědčené kombinaci tmavě fialová + černá. Fotka jako důkaz dále v článku.
Víc toho za zmínku snad ani nestojí - kromě toho, že jsem si postahovala nějaké vícedílovky kinda, abych se při tom stonání nenudila, a tak se stalo, že jsem opět po dlouhé době šla spát až k ránu, protože jsem NUTNĚ MUSELA dočíst povídku - která stejně nebyla dokončená, a neskutečně mě to s.re, protože to byla povídka přesně podle mého gusta.:D Takže kdyby se tu náhodou začali objevovat fotky s Fernandem a Kimim, nebo jsem měla potřebu psát nějaké pubertální výlevy, víte, proč se to děje. Mimochodem, vždycky, když vidím jejich společné fotky, vybaví se mi ta hláška z Comebacku - "...a tak spolu Štístko a Hoblík žili šťastně až do smrti.".




Žádné komentáře:

Okomentovat