pondělí 25. února 2013

Icon For Hire - Conversation With A Rockstar

Už tu dlouho nebyla žádná písnička, tak je načase zase něco přidat.:) Tentokrát se jedná o jednu z prvních písniček mých - jak už víte - velkých oblíbenců IFH. Je to EP verze a místama to trochu tahá za uši, ale... Nějak to tý písničce prostě sluší i tak.:)


Jsi všechno, co chci být
Ale to vůbec není pravda
Držela jsem tě nad vodou
Vystavěla lež

Nejsi tím, kým jsi býval
A to rozhodně není dobře
Vzdal ses
Nechal jsi je vyhrát

A je mi líto, že musím říkat tahleta slova
Ale nechci být jako ty
Je mi líto, že až teď si uvědomuju...

Někdo jiný může zachraňovat svět
Já svojí duši za tohle neprodám
Neměla jsem jim přinést štěstí
Neměla jsem jim vydělat peníze

Někdo jiný se na to může vykašlat
A prodat se za ještě jednu show
Ale neměla jsem zahodit sama sebe
Pro jeden ubohý moment slávy

Myslela jsem, že dokážeš myslet sám za sebe
A bojovat za to, co máš rád
Oni tě využívají
Ty víš, že je to pravda

A nemyslím se, že se chci vydat stejnou cestou
Jako ses vydal ty
Není možné, aby to stálo za tu bolest

Pamatuješ si vůbec, proč jsi původně chtěl dojít takhle daleko?
Pamatuješ si vůbec, proč jsi původně chtěl být rockovou hvězdou?
Ještě není příliš pozdě

Protože někdo jiný může zachraňovat svět
Nezaprodávej se
Neměl jsi jim přinášet štěstí
Neměl jsi jim vydělávat peníze

Protože někdo jiný se na to může vykašlat
A prodat se ještě za jednu show
Ale tys neměl zahodit sám sebe
Pro jeden ubohý moment slávy

Žádné komentáře:

Okomentovat