středa 6. února 2013

univerzální zlepšováky nálady

Zejména o zkouškovém jsou obvykle velmi potřeba - ale hodí se mít jich zásobu i pro jiné příležitosti. Tohle je ukázka z té mojí; a jaká videa dokážou spolehlivě rozesmát vás? Pochlubte se v komentářích.:)

Simon's Cat - o těhle skečích jsem se poprvé dozvěděla, když mi loni na Vánoce teta darovala diář s logem Simon's Cat. Některé díly jsou super, některé slabší, ale vesměs je to skvělá zábava, zejména pro milovníky koček.:)


Na následující video mě přivedla kamarádka a musím uznat, že to je opravdu klenot mého seznamu. I po stopadesáté prvé úsměv stále zaručen.




Ještě jsem to tady ani jednou nezmiňovala, ale od letního zkouškového jsem obrovský fanoušek Supernatural - ano, po letech na to konečně došlo.:D Pro pobavení bohatě stačí pustit si ten seriál jako takový, ale skutečně extra třída je následující video. "So I essentialy put down that I can ride a bicycle..."


A na závěr jedno video z oblasti MotoGP. Hláška "ale to nejsou lidi, to jsou zvířata!" pro mě po tomhle videu dostala navždy jiný rozměr.:D


Žádné komentáře:

Okomentovat