úterý 5. února 2013

Communication is reserved for yesterday

Po týdnu stráveném po návštěvách jsem konečně přistála zpátky doma a říkám si, že je načase konečně zase začít psát nějaké články - před odjezdem "na prázdniny" se to tady konečně začalo trochu rozjíždět, a který blogger by zrovna z tohohle neměl radost.:)

V podstatě v tomhle krátkém článku chci jenom dát vědět, že žiju a nikam jsem se nezahrabala. Mám i pár nápadů na články, jen se stále nemůžu dokopat k tomu, jestli je realizovat nebo ne - i když vím, jaké články jsou nejčtenější, pořád si tak nějak nedokážu uvědomit, že někoho vážně mohou takové "blbosti" zajímat.:D Myslela jsem si, že bych mohla zrecenzovat jednu sérii knížek pro děti, kterou jsem četla jako malá pořád dokola a ke které jsem se teď vrátila, protože se mi konečně povedlo rozšířit mojí sbírku ze dvou dílů na čtyři (už chybí jen dva! :D ); nebo přemýšlím, jestli nenapsat trochu osobnější článek o mém občas ne zrovna dobrém vztahu k jídlu - ale do toho se mi zrovna moc nechce, protože kromě jedné kamarádky jsem se s tím ještě nikdy nikomu nesvěřila, a když to píšu nebo říkám, mám pocit, jako kdyby to bylo takové to klasické dělání z komára somára. Ale za ta léta blogování (letos to bude 7 let!) vím, že čtenáři jsou zvědavé opičky a takové články mají nejraději.:D No, zkrátka se necháme překvapit, však ono mě dřív nebo později napadne něco úplně nového, nebo se k jednomu ze svých nápadů konečně dokopu.

Žádné komentáře:

Okomentovat