neděle 23. března 2014

Ne, ještě není po mě :)

Ahoj všichni! Vím, poslední dobou to tu dost zelo prázdnotou, ani na komentáře jsem nereagovala a na další blogy nechodila... Měla jsem toho až nad hlavu, co vám budu povídat.:) Ve škole toho mám dost za sebou, ale snad ještě víc mě toho čeká, do toho jsem teď dva víkendy po sobě měla docela plné... Takže na nějaké blogování pak už skutečně nebyla nálada. Ale teď mám volnou chvilku a hlavně chuť, takže jsem se rozhodla dát o sobě aspoň takhle vědět.:)
V duchu "nejsme mrtví" se nesl i páteční večer, kdy jsem po dlouhé a dlouhé době zase spala u kamarádky, kterou znám už... No, deset let to bude určitě.:) Uspořádaly jsme dámskou jízdu za účelem zavzpomínání si na staré časy, pustily si stará CD a videa... A dopadlo to nad očekávání dobře. Každý by si měl takový večer jednou za čas udělat.:)


Tohle je takové symbolické foto - hrály jsme si na naše šestnáctiletá já, která šla společně hákovat.:) Což se sice nikdy ve skutečnosti nestalo, ale hodiny volna nám to vynahrazovaly.:D

1 komentář:

  1. Haha, dneska jsem měla chuť psát to samý, není čas, není chuť něco zveřejňovat, je chuť jenom užívat si...

    OdpovědětVymazat