sobota 8. března 2014

Slavné ženy, které mě inspirují

Já bych ani neregistrovala, že je MDŽ, ale letos to moji známí a přátelé nějak prožívají, tak mě to inspirovalo a rozhodla jsem se napsat článek o ženách, které z různého důvodu obdivuju - ať už pro jejich nadání nebo jejich postoje.:)

Alissa White-Gluz
Alissa vám jistě, pokud čtete můj blog pravidelně, není neznámá - frontmanka kanadských The Agonist se tu už několikrát objevila. Kde v jejím případě začít? Když pominu její pěvecké kvality, je toho pořád tolik - velmi na mě třeba zapůsobila, když vyzvala své fanoušky, kteří zažívají šikanu, aby jí napsali, a s každým z těch, kteří se jí ozvali, si vyměnila několik mailů, ve kterých se jim snažila nejen dodat sílu a odvahu, ale i konstruktivně pomoci. Alissa je zároveň straight edge a velkou bojovnicí za práva zvířat - to je mezi umělci velmi rozšířená záležitost, ale ona je jedna z mála, které nejen že tu snahu věřím, ale je za ní i vidět, že opravdu dělá i něco jiného, než se Petě jednou za čas angažovaně usměje nebo zamračí do foťáku.


Ariel Bloomer
A máme tu další kanadskou zpěvačku, tentokrát z kapely Icon For Hire, kterou též z mého blogu dobře znáte. Ariel do tvorby své skupiny hodně promlouvá jak po hudební, tak textové stránce, a zejména texty jsou pak něco, co z její tvorby vážně obdivuju. Jsou v nich jednoduchá, ale zároveň úderná poselství, která jsou srozumitelná každému, kdo chce poslouchat. Mimo jiného pak také Ariel umí něco, co chce opravdu pořádné koule - dokáže přiznat vlastní slabost. Na jejím blogu tak můžete najít články, ve kterých se vypisuje ze svých mindráků a problémů, a lidem, kteří s něčím podobným třeba bojují, radí ze svých vlastních zkušeností, jak se posouvat v boji se sebou samým dále dopředu.


Amelia Arsenic
Té jsem tu dokonce věnovala vlastní článek, takže jenom velmi krátce - všestranně velmi nadaná umělkyně, která si momentálně dává dlouhou a pořádnou pauzu od všeho šrumce okolo, a já jí přeju, ať nové síly nabere co nejrychleji.:)


Katharine Isabelle
Po sérii zpěvaček tu máme herečku, ale shodou náhod opět z Kanady...:D Už osm let moje nejoblíbenější herečka, která nejvíce září zejména v rolích rozpolcených - ani dobré, ani zlé, zkrátka někde na půli cesty. Zatím poslední film, který jsem s ní viděla, byl American Mary, což byla v podstatě Plastická Chirurgie s.r.o. trochu jinak, a který ona sama v podstatě celý odtáhla, když všechno ostatní selhávalo. Nehledě na to, že vypadá stále sakra dobře.:)


Viktoria Belikova
Jednou jsem na tumblr našla příspěvek, který mě i mnohým mým kamarádkám mluvil z duše - "Nemůžu se rozhodnout, jestli chci být super přitažlivá ženská, před kterou chlapi budou padat na kolena a ženské jí budou závidět, nebo neohrožená bojovnice, která v gládách a vojenském ohozu hodí pušku přes rameno a půjde likvidovat zombies." Vika je zřejmě jediná, které se povedlo být obojím.:) Ve dne slušná holka z kanceláře, která se umí obléknout velmi žensky a přitažlivě, večer drsná metalová rebelka s dunivým chraplákem. Do toho ještě vášnivá sportovkyně (když jsem viděla její fotky z posilovny, jenom jsem zbledla závistí :D) a navíc ženská, která se nestydí za svojí sexualitu, aniž by u jejího demonstrování byla vulgární.


1 komentář:

  1. Skoro samý barevnovlasý kočky, to k tobě sedí, ale neznám ani jednu. Popis v posledním odstavci se mi taky líbí, někdo má holt talent dělat všechno (ona) a někdo jen čučí (já). :-)

    OdpovědětVymazat