středa 26. března 2014

Ženy nemají mastné vlasy?

V dnešním kosmetickém okénku se budu věnovat něčemu, co je záležitostí posledního zhruba měsíce (i když mamka mi tvrdí, že je to dlouhodobá záležitost). Začalo to naprosto triviálně - došel mi šampon. Rozhodla jsem se, že obejdu několik drogerek, a to by v tom byl čert, abych se domů nevracela s nějakým úlovkem. Ale chyba lávky. Domu jsem se vracela bez šamponu a s pocitem, že jsem asi muž.
Musím svoje vlasy teď pochválit, že se od puberty trošku uklidnily. Dřív u mě byly problémy s výběrem šamponu naprosto běžné, protože jsem měla mastné vlasy s lupy. V překladu to znamenalo, že když jsem si umyla vlasy šamponem proti lupům, měla jsem je do 24 hodin beznadějně slepené mastnotou, když jsem si umyla vlasy šamponem na mastné vlasy, měla jsem následující den ukázkově zasněžená ramena. Kombinovat nepomáhalo. Pak se naštěstí na trhu objevil Garnier proti lupům na mastné vlasy a já mohla jásat. A jásala jsem dvojnásob, když jsem zjistila, že lupy už mě netrápí.
Tak se dostáváme do dnešního stádia, kdy jsem vám už v jednom z předešlých článků představovala moje oblíbené kombo pánský Syoss + Reghaar. To je ale finančně trochu náročnější kombinace, takže na druhém bytě používám jenom Head & Shoulders, který ale na to, jak je malý, je pěkně drahý, takže jsem si říkala, že dám šanci nějakému jinému šamponu. Ale ouha. Věřte nebo ne, prolezla jsem tři drogerky od těch velkých obchoďákovýc až po malé lokální krámky a kromě Head & Shoulders ŽÁDNÝ jiný výrobce nenabízel dámský šampon na mastné vlasy. Nemluvím teď o těch "normální až mastné vlasy", ty jsem zkoušela a jsou mi na dvě věci. Bylo to samé na barvené vlasy, na unavené vlasy, na lámavé vlasy, pro vlasy bez lesku, pro vlasy bez objemu... Zkrátka všechno možné, ale mastné vlasy mají zkrátka asi jenom muži - také jsem nakonec skončila tak, že jsem očichala, který z pánských šamponů nejlépe voní, a koupila si ten.
Druhá možnost je ta, že v Brně mají prostě mizerné zásobování.

2 komentáře:

  1. Překvapivě, mám co říct i k článku o šamponech. Já jsem dlouho žádný specializovaný šampon vůbec nepoužíval. Vždycky jsem používal ten který byl zrovna doma, a to i přesto že mám sám také problémy s lupy. Proto se teď snažím nosit vlasy střižené hodně na krátko, jelikož když je nechám narůst víc tak mají na můj vkus až moc velký objem, a samy se mi stáčejí do jakýchsi kudrlinek. Už ani nevím kdo mi to poradil, ale v lékárně jsem sehnal konopný šampon (tedy cenově nepatří mezi nejlevnější) ale musím říct že je skvělý. Ale asi by bylo vhodné ho kombinovat i s nějakým obyčejným, jelikož ten konopný je takový jakoby bez vůně.

    OdpovědětVymazat
  2. Šampony jsou fakt kapitola sama pro sebe, vrrr. Mně docela vyhovuje Jumping Juniper od Lush (sice asi za 250,-, ale vydržel půl roku!) a dlouhodobě vše střídám s obyčejným Dixi kopřivovým (pro normální - já mám mastné, ale nic nepomáhá). Jinak mám stejný pocit, nabídka je nějaká blbá. Přemýšlím, kamarádka mi už rok doporučuje No Poo metodu, ale já se ne a ne odhodlat, co ty na to?

    OdpovědětVymazat