úterý 21. února 2012

It's all about the money.

Dneska to bude možná trochu nuda, protože koho by zajímali peníze (každého, akorát málokdo si to odmítá připustit), ale studentský život je někdy fakt sfiňa.
Začal nový semestr a mám pocit, že zatím se to víc než kolem učení točí kolem peněz. Tedy, ne co se týče školy, bohužel bohudík...:D Jenom z části. Třeba to, že poté, co jsem se loni konečně dokopala zapsat si ruštinu, abych se někam pohnula, to momentálně vypadá, že do dvojky prostě nebudu moct chodit, jelikož moje učitelka, ke které jsem chodila na jedničku, dvojku nevyučuje, a ostatní učitelky jedou podle svých starých skupin. Co hůř, i podle svých učebnic - jako pardon a se vší úctou, ale za svojí učebnici jsem dala 800 a nehodlám si kupovat nic dalšího, protože to je jedna z nejlepších u nás dostupných učebnic.
Jinak se ale výdaje týkají spíš našeho bytu a mých zájmů. Rozhodla jsem se, že bych ráda konečně zkusila akvarelové pastelky, například. A rozšířila zásobu akrylů. No, co jsem tak koukala, dohromady to nebude levná záležitost. Do bytu jsem si zase myslela na to, že bych koupila nějaké poličky nebo menší skříňku, už mě nebaví mít část oblečení ve skříni v kuchyni kvůli tomu, že naše skříně jsou malé. A i nějaký barevný kobereček by se nám hodil, díky tomu zelenému koberci to v našem pokoji vypadá jako v doktorské ordinaci... Nemluvě o našem marném pokusu zprovoznit toustovač. Sice jsem si vydělala nějaké peníze na krátké jednorázové brigádě, ale včera jsem vyplázla další X set za novou tašku na noťas, neb ta stará už to má za pár, a za měsíc budu muset zaplatit pojistku na auto. Já chci stálou brigáduuu, hned teď a okamžitě! :D

2 komentáře:

  1. myslim, ze jsem te tudle videla, kdyz jsem jela do skoly :D
    (byla si uz treti bloggerka tenhle tyden)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je poprvé, co mi někdo napsal, že mě asi potkal.:D A kde to bylo? :)

    OdpovědětVymazat