čtvrtek 9. února 2012

Nine Lashes - Anthem of the Lonely

Ani sama jsem nečekala, že nová písnička bude tak brzo.:D Už je k ní i klip, ale ten sem dávat nebudu, protože se mi opravdu hodně nelíbí. A bere mi iluze o tom, že někteří členové jsou celkem koukatelní.:D


Srdce z kamene
Bezcitné a zkostnatělé
Zlom je a roztrhej
Ať může jít
Jenom si pomyslet
Že jsem mu říkal "vlastní"
A nikdy bych si nepomyslel
Že ta bolest může být ještě větší

Takže ho osvobodím
Pamatuju si, cos říkala
Bolest je to, co přinášíš
Bohužel, tolik se mýlíš
Budu ti odporovat
A vrhnu se do změn
Zahoď prázdné srdce

Teď
Se mi nechce nikdy opustit toto místo
A teď
To vidím jinak
Teď, i když mě přijmeš
Budu stát sám, stát sám

Je těžší uvědomit si
Kam jenom jít
Kéž by se hvězdy spojily
Východy slunce zazářily
Nepotřebuji
Ticho uprostřed bouře
Nebo něco, o čem bych měl křičet
Když mám prázdné plíce

Žádné komentáře:

Okomentovat