pátek 4. ledna 2013

TOP skupiny 2012

Původně jsem chtěla napsat stejně jako loni článek o pro mě nejlepších nahrávkách vydaných v roce 2012, ale zatím mám jenom dvě (k Matchbox 20 jsem se stále ještě nedostala), a to je dost na prd žebříček. Takže místo něj je tu tohle - jako obvykle podle statistik z last.fm.

1. Thousand Foot Krutch
Byl to zkrátka jejich rok. Myslím, že už jsem tu kolem nich naplácala dost.:D
Něco k poslechu:

2. Angelspit
Bylo to těsné, ale nakonec Angelspit skončili na druhém místě. Je to vlastně celkem zajímavé, že jsou na vrcholu tohohle žebříčku dvě tak diametrálně odlišné skupiny. Rozdílnější už to asi ani být nemohlo. Aspoň vidíte, jaký jsem schizofrenik.:D
Něco k poslechu:

3. Sick Puppies
Hudební objev tohohle roku. I když trochu vousatý objev.
Něco k poslechu:

4. Eluveitie
Stálice v mém přehrávači. Obvykle si jí pouštím k práci, protože se většinou jedná o melodické, nevtíravé písničky, u kterých se dá eventuelně i soustředit.
Něco k poslechu:

5. Exilia
Na začátku jsem zmiňovala onen zrušený žebříček nejlepších alb. Jistě je vám jasné, že na prvním místě by byli TFK; no a Exilia by je doplňovala. Z jejich nového alba jsem měla skutečnou radost, protože minulé My Own Army byl takový propadák, že jsem nic dobrého nečekala. Natož takhle dobrého. Decode je na poměry Exilie úžasně vyrovnané a s citem natočené album s písničkami přesně podle mého gusta. K úplné spokojenosti už chybí jen příležitost dostat se na další jejich koncert, protože 4 roky už jsou sakra dlouhá doba.
Něco k poslechu:

Žádné komentáře:

Okomentovat