pátek 27. prosince 2013

Jaký byl rok 2013 ve fotkách




Tak například...:)

Hned v lednu jsem byla napravit to, že jsem si za tři roky v Brně pořádně neprošla Špilberg. A v katakombách jsem byla hned dvakrát, protože poprvé jsem z toho coby klaustrofobik moc neměla.

 




Také jsem se zúčastnila několika super akcí... Například koncertu Kristíny, o kterém jsem vám tu už psala.


Také jsem se po skutečně dlouhé době podívala do klubu, kam jsem jako středoškolačka chodila skoro každý víkend. Ach, jak jsem mohla...:D Asi skutečně stárnu, ale byla jsem celkem ráda, když jsme v jednu vypadli. Fotka mluví za vše.


A "akce Petrov" vlastně nebyla výjimečná ničím konkrétním - žádnou slavnou osobností, vzpomínkou atd., ale i tak to byla jedna z nejpovedenějších akcí, jakých jsem se v Brně zúčastnila. Zbytek si radši nechám pro sebe, protože to zároveň byl také tah, o kterém se mluví jen mezi lidmi, kteří na něm byli.:D


To nejhlavnější - odstátnicovala jsem! A dva týdny na to byla přijata na navazující studium.:)
Fotky z oslav státnic jsem sem už dávala, tak jenom pro připomenutí...


...a trochu důstojnější fotka z promoce.:)


Prázdniny byly na zážitky dost chudé, protože s výjimkou jediného týdne jsem kysla doma nebo v Brně. Ale člověk musí vyjít i s málem.:D
Byly u mě na návštěvě sestřenka a kamarádka, takže jsme podnikaly výlety do okolí...


V Brně jsme se zase s jinou kamarádkou vydaly po stopách Soch v prostoru...


Po pěti letech, ne-li ještě delší době, jsem se byla podívat na pouti...


Ten jediný výlet byl výlet na chatu, který jsme tentokrát spojily i s výletováním po okolí, i když bylo takové šilené vedro - podívaly jsme se do Příbramy a Dobříše, i když v obou případech se, samozřejmě, jako tradičně, muselo něco podělat. Z výletu do hornického muzea v Příbramy nebylo nic, jelikož jsme zjistily, že od místa, kde jsme zaparkovaly, je kurevsky daleko, a nestíhaly bychom celý program, a v Dobříši jsme se chtěly konečně podívat do zámku, ale jako vždy jsme přišly pět minut poté, co začala prohlídka, a hodinu na další se nám čekat nechtělo, tak jsme si radši zaplatily celodenní vstup do zahrad a strávily tam příjemné odpoledne.




Taky jsem se poprvé v životě byla podívat na Zombie Walku, respektive na prvním brněnském Zombie Walku - ale pouze jako divák, nikoliv účastník, i když to bylo původně taky v plánu.


Konečně jsem se také jednou zúčastnila nějaké převlekové party.:D Informovala jsem vás o ní - jednalo se o rozlučku s kamarádkou, která je momentálně v Austrálii.


Na střední školu jsem se vrátila podruhé, když se mě a kamarádce konečně povedlo dostat se do lokálu, kde jsme dřív trávily skoro všechny hodiny volna, který byl dlouho zavřený kvůli rekonstrukci a kam jsme se dlouho nemohly po znovuotevření dostat, protože se pokaždé na poslední chvíli něco podělalo.:D


No a poslední fotka je z dnešního dne - po dlouhých třech, ne-li čtyřech letech se opět sešla velká čtyřka, naše stará parta za střední.:)


Neřekla bych, že by rok 2013 byl nějak extra veselý rok - ale byl to jak návrat do minulosti, tak posun kupředu. A i když to není vždy pozitivní, vím a vidím, že mě to někam posunulo; a to je to, oč tu kráčí a co je hlavní.:)

Žádné komentáře:

Okomentovat