úterý 17. prosince 2013

(ne tak docela) Vánoční hity

Po divokém období v práci a rodinné předvánoční rallye se opět hlasím.:) Dáme si, jako tradičně, jeden článek pro zahřátí, a na další dny mám pro vás přichystané nějaké lepší, obsáhlejší články - samozřejmě i pár s vánoční tematikou. Otázka je, kolik z nich nakonec doopravdy spatří světlo světa...:D
Dnešní článek jsem se rozhodla věnovat písničkám, bez kterých si neumím už Vánoce představit, i když původně některé z nich nemají s Vánoci vůbec nic společného. Píšu ho i proto, že se potřebuju trochu odreagovat, neboť po týdnu prodávání na vánočních trzích už nemůžu koledy a takové ty klasické vánoční písně ani slyšet. Těšíme se na Ježíška mi způsobuje regulérní tiky...

Falco - Mutter, Der Mann Mit Dem Koks Ist Da


Jeden jistý kolega ze školy se jednou touhle písničkou pokusil 23. prosince rozbít vánoční atmosféru, načež jsme pak společnou úvahou došli k závěru, že se vlastně k Vánocům krásně hodí - vždyť v klipu vystupují děti a je to o tom, jak hodný pán přinesl mamince pytel koksu...

Thousand Foot Krutch - Heat Miser


Narozdíl od předchozí písničky tahle aspoň byla jako vánoční písnička natočená, ale stejně se nedá předpokládat, že by na rádiích, ať už u nás nebo v domovské Kanadě, zdomácněla.:)

Thousand Foot Krutch - Faith, Love And Happiness


TFK podruhé. To jsem takhle jednou byla příliš líná posílat tři pytle přáníček po netu nebo mobilu najednou, když mě napadlo, že v názvu téhle písničky je vlastně vše, co bych svým blízkým k Vánocům a do nového roku popřála nejvíce. Takže jsem poslala přes FB jedno malé přání všem a od té doby je tahle písnička pro mě s koncem roku neodmyslitelně spojená.:)

Rolníci, rolníci


Jeden borec na konec. Už čtyři roky jí mám jako vyzvánění na SMS a zatím neomrzela. Svého okolí se radši neptám.:D

Žádné komentáře:

Okomentovat