pondělí 2. prosince 2013

R.I.P. Juha-Pekka

Huuda ja koko maailma sun kanssa huutaa
Laula sillä sinulla on valta muuttaa

Křič, a celý svět bude křičet s tebou
Zpívej, máš sílu žít 

Nijak mě netěší psát další rozlučkový článek, ale co se dá dělat...
Zatímco včera všichni internetově oplakávali Paula Walkera (i já jsem se přidala aspoň na twitteru, přeci jen jsem dítě devadesátých let a nového milénia, takže šílenství kolem Fast & Furious mám dodnes v paměti), já s téměř tříměsíčním zpožděním zjistila, že ve velmi nízkém věku 25 let zemřel bývalý zpěvák mé oblíbené kapely TAP. Možná si tuto kapelu ještě vybavíte, jejich album Selvillä Vesillä jsem zařadila na třetí místo v žebříčku nejlepších alb pro rok 2011. Psala jsem tehdy, že v nich vidím slušný potenciál, a byla jsem zvědavá, s čím přijdou dál - bohužel kapela se v roce 2012 rozpadla, takže nových skladeb jsem se nedočkala. Přesto jsem si říkala, že jedním okem je budu dál sledovat a třeba se dočkám aspoň nových skladeb z nových působišť - a co si budeme říkat, většinou tím, kdo zaujme nejvíce, je právě frontman, zvlášť, když je autorem mé asi nejoblíbenější písničky z celého alba. Bohužel, od něj už se nových písniček nedočkám. Nemůžu nikde zjistit, co se stalo, ale myslím, že vzhledem k jeho věku je jasné, že to muselo být něco náhlého.
...a tragikomické je, že ani nikde nemůžu do rozloučení napsat jeho celé jméno, protože 90% Čechů by se u jeho příjmení přinejmenším uchechtlo.


Žádné komentáře:

Okomentovat