čtvrtek 13. února 2014

Chlastačka na facebooku

Facebook je do jisté míry super a do stejné míry dost děsivé místo. Vzhledem k tomu, že profil mám už od roku 2006, věnovala jsem poměrně dost času tomu, aby pro mě bylo především super - což znamená, ač je ošklivé to říct, především pečlivé selektování blbců - jak na stránkách, tak v přátelích. Někteří mi v tom notně pomohli tím, že vyselektovali oni mě, než jsem stihla vyselektovat já je.:) Nemyslím tím dávat někoho do ignoru, zkrátka se jenom řídit dnes už trochu vousatým heslem "přátelé na FB nejsou jako Pokémoni, nemusíš je mít všechny". A musím říct, že jsem se svým výkonem spokojená. Čas od času i na můj profil dorazí některé vlny, nebo spíš tsunami, které se facebookem šíří, ale v drtivé většině je zaregistruju skrze to, že několik mých přátel napíše "Jděte už s tím a tím do prdele!" a já si jenom řeknu "Co?".:D Jediná výjimka byly prezidentské volby - to byl jediný okamžik, kdy jsem o úspěšnosti své metody začala pochybovat, protože víc jak polovina mých přátel se začala houfně chovat jako banda nenávistných hovad a 24 hodin denně, 7 dní v týdnu vedli na FB nesmiřitelné války o Karla a šířili deklarace, jak okamžitě emigrují a už si balí kufry. Asi se jich budu postupně chodit ptát, jestli tou emigrací mysleli, že přesídlí z Brna do Prahy nebo obráceně...
Ale jak říkám, jindy je všechno v pořádku a já mám tendence podléhat pocitu, jak jsou lidi super a skvělí. Ale pak přijde další tsunami, já mám možnost nahlédnout "pod pokličku" a obvykle to končí chutí mlátit hlavou do zdi a nějakým podobným "malým hejtem", jaký vám tu právě prezentuju. Přesně to je případ exování piva, které na mojí zdi začala šířit jedna parta, ke které mi tohle celkem sedělo, která pravidelně chodí na to pivo společně do hospody a tohle jsem brala jenom jako jejich internetovou recesi. Pak se do toho ale začalo zapojovat víc a víc lidí... Pořád v klidu, videa jsem prostě jenom ignorovala, myslela si něco o prdeli a byla ráda, že zatím nikoho nenapadlo nominovat mě - a ač jsem pivař a to pivo na ex nemám problém vypít v relativně slušném čase, pevně věřím, že to ani nikoho nenapadne.:D Po čase se objevila na scéně ta menší skupinka, které to, stejně jako mě, přišlo hloupé a už trochu trapné (sakra lidi, jestli si tolik chcete honit trička, hoňte si je v hospodě! ale ne, tam je asi na váš vkus málo lidí, co...), a přes jejich komentáře jsem se dostala k onomu dnes už profláklému videu "s tou s jogurtem", kterou sice osobně neznám, ale skoro mám pocit, jako kdyby jo, protože máme několik společných přátel. Slečna mi sice přišla trochu moc nasraná, ale video bylo nakonec vtipné.:) Co už vůbec nebylo vtipné, byly některé komentáře pod videem, ze kterých jsem získala dojem, že pokud se téhle chlastačky na facebooku člověk nejenže neúčastní, ale ještě si dovolí se proti tomu ozvat, tak je nudnej suchar, respektive v tomto případě nudná kráva, která vůbec nerozumí srandě a ten, co si jí jednou vezme, bude fakt velkej chudák. V tom případě OK, jsem nudná kráva, co nerozumí srandě, že ten, co si mě jednou vezme, bude chudák, vím už dlouho...:D Ale já si zkrátka myslím, že tohle prostě patří do hospod. Však je to daleko větší zábava sejít se s kamarády v hospodě, hecovat se a klidně i něco vyhrát (náhodou o tom něco málo vím, díky svému "rychlopití" jsem si kdysi vychlastala pravé Calvin Klein džíny :D), pokud někdo chce, nahrát a nafotit si to na památku, a pak si ráno projít kocovinou fyzickou i morální. Co mám z toho, že facebookovému světu předhodím většinou tragicky nudné video? I ti fanoušci, co vás potom budou plácat po rameni, jsou lepší v reálu.:) Takže pokud facebooková chlastačka má být vrchol zábavy, pak ano, přiznávám se, pak zábavě skutečně nerozumím...

3 komentáře:

  1. On ten Facebook je občas zvláštní věc, a asi záleží na tom co všechno mu člověk dovolí nebo nedovolí. Problém s velkým počtem přátel jsem nikdy neměl, a snažím se si na svůj profil pouštět jen lidi o kterých vím že mě hned nebudou považovat za blázna, když na svou zeď občas napíšu něco co se malinko vymyká většině. Pokud jde o volby, s tím jsem problém neměl jelikož jsem se k nim na svém FB nijak nevyjadřoval, ostatně i podle zákona je volba tajná, takže proč to rozmazávat před zhruba šedesáti lidmi z nichž může mít každý svůj názor. Exování piva. To mě asi na mém FB moc nepotká, už jen z toho důvodu že já pivo prostě nepiju ( na mě je moc hořké), ale je pravda že některé vlny na mojí zeď také dorazily, jen si teď zrovna na žádnou nevzpomenu. Já měl (no možná pořád mám) s FB trochu jiný problém, a myslím že s ním nesouvisí ani tak FB jako spíš moje ego. Jde o to že zhruba loni kolem léta jsem měl pocit že u svých fotek (například těch ze Superstar Series) nemám tolik laiků kolik by si mé ego představovalo. Dnes už jsem opět o něco starší, takže mě to přestalo trápit, ale přeci jenom občas si člověk řekne (zvlášť někdo jako já, kdo ten laik u fotky bere jako řekněme určitou formu pochvaly) že by jich mohlo být víc :D A na závěr, ještě dvě věci: já nejsem nijak zběhlí v angličtině a tak úplně přesně nevím co si představit pod pojmem " hejt" A v té druhé věci, snad nebude vadit že budu trochu osobní i když je to takhle na veřejnosti. Inteligentní mladá slečna, která má na věci svůj vlastní názor, a dá se s Ní bavit o čemkoli. Navíc úspěšná blogerka a spisovatelka a ještě k tomu se zájmem o F1. No, tomu chudákovi který si Tě vezme budu chtít jednou pogratulovat. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já si taky myslim, že se to se seberealizací na fb trochu přehání. Mně to vyložené vadí, jak si dneska bez fb skoro člověk neškrtne. Nechápu, jak to někdo může považovat za důležitý medium, brrrr. A to ještě nemám ani tucha jak funguje twitter a ty další věci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Twitter je fajn, tam jdu vždycky, když už mi FB leze příliš na nervy nebo hledám nějaké novinky.:) Já si na FB chodím hlavně krátit dlouhý čas, a taky díky němu ušetřím nemálo peněz, které bych jinak vyhodila za sms...:))

      Vymazat