čtvrtek 6. února 2014

Královna paddocku

Inspirováno Janou CzechMaid, a vlastně i tak trošku na přání.:)




Člověk nemusí mít nutně vzor, aby se mu líbilo, jak se někdo obléká. I když většinu lidí, pochopitelně, ovlivňuje to, co nosí jejich oblíbenci; a někdy si člověk někoho oblíbí podle toho, co dotyčný nosí - přesně případ Jennifer Becks, přítelkyně závodníka Adriana Sutila, která je nejen pro mě skutečnou královnou paddocku a vypadá dobře snad i v pytli.:)

Sutil byl dlouho, na závodníka opravdu nezvykle dlouho, bez přítelkyně, a nebylo zrovna málo lidí - já byla mezi nimi - kteří čekali, že si nakonec snad místo ženské přivede nějakého fešného chlapce... Ale hle, kdo si počká, ten se dočká.:) Přítelkyně jezdců mě většinou nijak extra nezajímají, protože mezi nimi většinou nejsou ženské, které by byly něčím osobité (čest výjimkám), proto jsem zjevení Jennifer velmi ocenila a měla aspoň kým nahradit mou bývalou oblíbenkyni Yu Abiru.:)

Hned jako první obrázek dávám také můj nejoblíbenější model. Jennifer není zrovna vysoká, takže většinou nosí boty rovnou na platformách, ale jaké krásné nohy v nich má... Čirá závist.:) A ty šaty, pro ty bych zabíjela.

Tenhle typ šatů jsem se nijak nikdy nenaučila nosit, nějak se v nich necítím, ale kdybych měla ve svém šatníku tenhle kousek, učila bych se s nadšením a radostí.:))



Takhle se Jen objevila v paddocku na VC Japonska. V jiném prostředí by podobná taška působila příliš dětinsky a trhle, ale v japonském prostředí to bylo super tematické oživení. Zvlášť, když žádná jiná si na to netroufla.:)




Bohužel se mi nepodařilo najít kloudnou fotku jedněch tyrkysově modrých šatů, nad kterými jsem též vzdychala a áchala... Ale myslím, že je dobře vidět, jaký styl Jennifer má, a tudíž si všichni dobře umíte představit, jak takové šaty asi můžou vypadat.:) Jennifer bohužel nosí většinou značkové věci, které jsou trochu mimo moje finanční možnosti, ale sem tam se v jejím šatníku objeví i kousky z Topshopu (hned první model) nebo Bershky, tak už si jen brousím zuby, jak si v další sezóně udělám seznam a půjdu na lov.:)

1 komentář:

  1. Sakra, ty první a ty modrý ber když tak i pro mne!
    To je skoro článek na přání, nevěděla jsem, která je to pani :-)

    OdpovědětVymazat